לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודים בתחום הביטוח צרו עימנו קשר: 074-757-9813

סקרי שוק הם חשובים בכל תחום שהוא, כאשר רוצים לקנות מוצר או שירות. אחד התחומים החשובים ביותר הוא נושא הביטוח הפנסיוני, שכן כולנו חייבים להגן ולמקסם את הפנסיה שלנו, על מנת שנוכל לחיות בצורה ראויה בגיל השלישי, אחרי היציאה לגמלאות. בכל מה שקשור לנושא ביטוח פנסיוני השוואה היא קריטית, כי לכל גורם יש את התמחור שלו. העדיפות היא ללכת ליועץ פנסיוני ולקבל את ההצעה הטובה ביותר, במה שמשתלם מאוד לאורך השנים.

מרצה לביטוח

ייעוץ פנסיוני הוא תחום מבוקש, גם עבור אנשים מן היישוב וגם עבור אנשים שרוצים ללמוד ולעבוד בתחום. במכללת אורין שפלטר מציעים מסלול לימודים ברמה גבוהה בנושא הפנסיה, אשר יכול לפתוח הרבה מאוד דלתות לעבודה מאתגרת ורווחית מאוד.

ביטוח פנסיוני כולל מגוון רחב של מוצרים יקרי ערך - גם מכשירי השקעה לטווח ארוך ובפרט לקראת גיל הפרישה מהעבודה (קופת גמל, קרן פנסיה וביטוח מנהלים) וגם פוליסות ביטוח עם כיסוי למגוון מצבים שבהם האדם לא יכול לפרנס יותר את משפחתו (ביטוח חיים, ביטוח סיעודי, אובדן כושר עבודה, מחלות קשות ועוד).

באופן טבעי כשבונים תיק ביטוח פנסיוני השוואה בין אפשרויות רבות ככל האפשר, כלומר מספר קרנות פנסיה או ביטוחי מנהלים של בתי השקעות שונים, וכן של פוליסות של מספר חברות ביטוח, היא המדיניות הנכונה - וכשמבצעים השוואה שכזו חובה להקדיש תשומת לב לא רק למחיר אלא גם למאפיינים השונים של כל מוצר.

כך למשל כשבוחרים ביטוח חיים נדרשת מחשבה מעמיקה לגבי סכום הביטוח ועוד החלטה מהותית היא האם בוחרים בביטוח ריסק, כלומר כזה שמשלם לשאירים קצבה במקרה של מוות לפני גיל תום הביטוח, או שמא בוחרים בביטוח שיש בו גם רכיב של חיסכון (ובמקרה כזה כדאי לשקלל בחישובים גם את מצב קרן הפנסיה או ביטוח המנהלים). לגבי מוצרי החיסכון הפנסיוניים הפרמטרים העיקריים בהשוואה הם התשואות שמספק כל מכשיר (בהתבסס על ביצועי עבר), מידת החשיפה לסיכון (כלומר הרכב תיק ההשקעות של קרן הפנסיה או קופת הגמל, וכו') ודמי הניהול.

מומלץ להיעזר בשירותיו של יועץ פנסיוני מנוסה או סוכן ביטוח בעל רישיון פנסיוני, אנשי מקצוע שהפכו מבוקשים מאוד בשנים האחרונות. כדאי לדעת שעל-מנת להפוך ליועץ או סוכן ביטוח פנסיוני אין צורך בידע קודם או בניסיון כלשהו - במכללת אורין שפלטר תוכלו ללמוד במסלול שמכין את המשתתפים בו לכל המבחנים הרלוונטיים שיש לעבור כדי לקבל רישיון לעסוק במקצועות מבוקשים אלה, ולהשלים את כל הדרישות אפילו תוך שנתיים. ללימודי סוכן ביטוח תנאי קבלה אשר מאפשרים כמעט לכל אחד ללמוד את התחום. 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.