לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

תפקידו של רפרנט ביטוח הוא אחד התפקידים המשמעותיים והחשובים ביותר בכל חברת או סוכנות ביטוח. הרפרנטים אחראים על העבודה השוטפת מול הלקוחות, והם אלו המנהלים את כל ענייני המשרד. רפרנט ביטוח הוא איש מקצוע האחראי על כל קשרי הלקוחות של המשרד, והוא חייב להכיר את כל תחומי הביטוח של מסגרת מקום העבודה שלו. מדובר בשילוב מיוחד בין עבודה משרדית לבין עבודה עם לקוחות, שדורשת יכולת שירות גבוהה ותקשורת בין אישית. מדובר באחד המקצועות המתגמלים ביותר בשוק העבודה עם משכורת התחלתית מכובדת ועם אפשרויות קידום רבות לאורך השנים.

לימודי רפרנט ביטוח

במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים קורס רפרנט ביטוח כללי המכשיר אתכם לעבודה בתחום. במסגרת הלימודים תלמדו על כל סוגי הביטוח הנכללים בעולם הביטוח האלמנטרי, ביטוחי רכב, דירה, עסקים וביטוחים רבים נוספים. תכירו לעומק את כל הפוליסות השונות ותלמדו מיומנויות חשובות הקשורות לניהול וארגון של משרדי ביטוח, ניצול יעיל של הזמן והתמודדות עם מצבי לחץ בעבודה היומיומית.


המטרה שלנו היא להקנות לכם סט כלים פרקטי, שישרת אתכם הלכה למעשה בעבודה בפועל. בהתאם לכך, במהלך הלימודים תלמדו את כל החומר דרך סדנאות, תרגולים וסימולציות תוך דגש אפקטיבי על הכנה לעבודה מעשית. כמו כן, לנוחיות הסטודנטים, כל השיעורים של קורס רפרנט מקצועי במשרד ביטוח פנסיוני מוקלטים, תוכלו לצפות בהם בכל זמן שרק תרצו.

רפרנט ביטוח משכורת

קורס רפרנט ביטוח כללי, תנאי קבלה ותוכנית הלימודים

קורס רפרנט ביטוח כללי מתקיים ללא תנאי קבלה מיוחדים. הקורס מתקיים במשך עשרים וארבעה מפגשים בני ארבע שעות אקדמיות למפגש ובמסגרתו תלמדו את כל הנושאים הקשורים לעולם הביטוח האלמנטרי. בסיום הקורס יערך מבחן מסכם ולאחריו תקבלו תעודת סיום קורס מטעם המכללה.

אם אתם מעוניינים להתמקד בבסיס הידע הדרוש לתחום הביטוח, קורס יסודות הביטוח הוא המקום להתחיל בו. הקורס יספק לכם את כל הכלים להתמודדות עם הפרטים המקצועיים של התחום. הרשמה לקורס יסודות הביטוח כבר היום תעלה את הקריירה שלכם לשלב הבא.


מעוניינים לקבל פרטים נוספים על קורס רפרנט ביטוח כללי במכללת אורין שפלטר? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.