לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

ההיערכות לקראת פרק הזמן שאחרי הפרישה מעבודה מחייבת תשומת לב לפרטים רבים. במיוחד מומלץ להצטייד בכיסויים הביטוחיים המתאימים לכם ביותר - כשסל הפתרונות כולל מצד אחד מוצרי חיסכון ארוכי טווח (קרן פנסיה, ביטוח מנהלים וקופת גמל) ומצד שני ביטוחים לכל המקרים שבהם האדם לא יכול לפרנס את עצמו או את משפחתו (ביטוח סיעודי, ביטוח אובדן כושר עבודה, ביטוח מחלות קשות וגם ביטוח חיים).

חשוב להבין שבמוצרי החיסכון עשוי להיות מרכיב של כיסוי למקרי מוות ו/או אובדן כושר עבודה, ומצד שני בביטוח חיים עשוי להיות רכיב של חיסכון, כך שההפרדה בין שני סוגי המוצרים אינה מוחלטת. כדי לבנות תיק פנסיוני אופטימלי, להבין בדיוק על מה אתם משלמים ולא לבזבז משאבים כספיים רבים מדי בהווה לצורך הבטחת העתיד, כדאי להיעזר במומחה אובייקטיבי - יועץ פנסיוני.

סוכן ביטוח פנסיוני

יועצים פנסיוניים עצמאים, כדאי לדעת, מקבלים שכר אך ורק מלקוחותיהם ולכן יש להם מחויבות מלאה למילוי כל הצרכים של כל הלקוח, ואין להם שום אינטרס אחר שעשוי להיות למי שמוכר פוליסות ביטוח ומתפרנס מכך. הביקוש הרב לשירותיהם של היועצים הפנסיוניים מאפיין את כל אזורי הארץ ובפרט תמצאו אותם בערים הגדולות.

בהתאם כשמחפשים יועץ פנסיוני בחיפה, מוצאים מספר רב יחסית של אנשי מקצוע - מומלץ לבחור ביניהם על סמך התרשמות ישירה מרמת הקשב שלהם אליכם וכמובן שגם הצעת מחיר אטרקטיבית (בהתאם לשירות המבוקש) תתקבל בברכה. במכללת אורין שפלטר, לימודי ביטוח בחיפה, ישנו מסלול לימוד שמכשיר יועצים פנסיוניים כך שכבר תוך שנתיים ניתן לעבוד בתחום רווחי זה, גם אם אין לכם כל ידע קודם בתחום. המסלול כולל 6 קורסים שכל אחד מהם מבטיח הכנה אופטימלית למבחן שאותו יש לעבור כדי לקבל רישיון ייעוץ פנסיוני.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.