לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

ייעוץ פנסיוני הוא שירות עם תועלת רבה לכל מי שרוצה להבטיח את העתיד שלו ולוודא שיהיו לו מספיק הכנסות כספיות בכל מצב ובפרט לאחר גיל הפרישה מעבודה, אם חלילה יהפוך לסיעודי או אם יאבד את כושר העבודה שלו מסיבה כזו או אחרת. מהות השירות היא סיוע בהבנה מלאה ומדויקת של כל הצרכים הביטוחיים של האדם, המלצות לגבי המוצרים הפנסיוניים הרלוונטיים, בדיקה שאין כפל ביטוחים ותשלומים גבוהים שלא לצורך ובאופן כללי מתן כל האינפורמציה הנחוצה כך שבסופו של דבר יוכל האדם לגבש תיק פנסיוני אופטימלי. חשוב להדגיש כי בעקבות רפורמת בכר משנת 2005 היועצים הפנסיוניים לא מורשים לשווק מוצרים ספציפיים - מי שעושה זאת הם סוכני הביטוח הפנסיוניים - ועוד כדאי לדעת כי כל יועץ פנסיוני יכול לעבוד כשכיר בגופים פיננסיים שונים או להקים עסק עצמאי.

לימודי ביטוח

בזכות השבחת התיק הפנסיוני בעזרת יועץ מקצועי תוכלו לחסוך סכומים גבוהים מאוד מדי שנה, ובנוסף תזכו בשקט נפשי הודות לידיעה שאתם מכוסים באופן מלא בדיוק על-פי הצרכים הספציפיים שלכם. חשוב לזכור שבתחום הביטוחים הפנסיונים עלולות להיות לא מעט כפילויות כשלמשל במסגרת ביטוח המנהלים ישנו רכיב של כיסוי למקרי מוות עוד לפני גיל הפנסיה ובמקביל ישנו גם ביטוח חיים בסכום גבוה מאוד, מבלי לקחת בחשבון את אותו רכיב של ביטוח חיים במסגרת ביטוח המנהלים.

חיוניות השירות שמעניקים יועצים פנסיוניים הפכה אותם לאנשי מקצוע מבוקשים מאוד בשנים האחרונות, ובהתאם רמת השכר שמאפיינת מקצוע זה עלתה. על-מנת לעסוק בייעוץ פנסיוני נדרש רישיון מתאים מטעם משרד האוצר, וכדי לקבל אותו יש לעבור 6 מבחנים (במקצועות סטטיסטיקה ומימון, יסודות הביטוח, חשבונאות, כלכלה, ניתוח ניירות ערך וגמר פנסיוני) וגם סטאז' של חצי שנה. במכללת אורין שפלטר מתקיימים קורסי הכנה לכל המבחנים הנ"ל - ובעזרתם גם ללא כל ידע קודם תוכלו להשלים את כל הדרישות תוך שנתיים ולהתחיל להתפרנס כיועצים פנסיוניים מבוקשים. תוכלו למצוא במכללת אורין שפלטר משרות של יועץ ומשווק פנסיוני דרושים במחלקת ההשמה.

 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.