לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודים בתחום הביטוחים צרו עימנו קשר: 074-757-9813

אחת ממטרות העל של כל עובד בישראל, עצמאי או שכיר, היא לבטח את הפנסיה שלו ולהבטיח שהיא תהיה גבוהה מספיק ואיכותית כדי לעזור לו בגיל השלישי. רובנו לוקחים את הפנסיה כמובנת מאליה, אך יש דרכים לשדרג אותה בעזרת אנשי מקצוע. רכישת ביטוח פנסיוני מקיף הוא חשוב, ויש סוכנים שיכולים לעזור לכל אחד מאיתנו להשיג אותו. תחום הביטוחים הפנסיוניים הוא מאוד מבוקש, והרבה אנשים רוצים להיכנס אליו. הדרך לעבודה בתחום עוברת במכללת אורין שפלטר, שהיא המכללה המקצועית האיכותית ביותר בתחום הכלכלה והפיננסיים במדינת ישראל.

המכללה מכינה את הסטודנטים בצורה מקצועית, יסודית ובלתי מתפשרת בדרך למבחני הלשכה של הרשות לניירות ערך, על מנת להתחיל לעבוד בתחום ולהרוויח בו.

למכללת אורין שפלטר יש סוכנות ביטוח מצליחה שנקראת "גבהים". הסוכנות מציעה ביטוחים אלמנטריים בתחום רכב, דירה, רכוש ועוד ובנוסף ביטוחים בתחום הפנסיוני, פנסיה חיים ובריאות. ליצירת קשר עם הסוכנות - 072-3950654.

סוכנות ביטוח מומלצת

ב-1.1.2008 פורסם צו רב חשיבות - צו ההרחבה לביטוח פנסיוני מקיף. עד לאותו מועד היו עובדים שנהנו מהפרשות לפנסיה וידעו כי גם לאחר גיל הפרישה מעבודה יהיו להם הכנסות חודשיות ברמה נאותה, אולם לא כל העובדים במשק זכו לכך. ההחלטה על יצירת ביטוח פנסיוני מקיף לכלל העובדים במשק עברה מתוך הבנה כי בעידן שבו תוחלת החיים נמצאת במגמת עלייה מתמשכת כך שגם פרק הזמן שבו לא נוכל לפרנס את עצמנו מתארך, חובה לדאוג לקיומם של משאבים כספיים בלי שהמדינה תידרש לממן את קיומם של האזרחים המבוגרים.

צו ההרחבה גם קובע מהו גובה ההפרשות לביטוח הפנסיוני, ונכון ל-2018 מדובר על 18.5% מהשכר - כש-6% מפרישים העובדים עצמם ועוד 12.5% נדרש להפריש המעסיק. חשוב להדגיש כי גם אם עובד מביע הסכמה לכך שלא יופרשו עבורו כספים לטובת ביטוח פנסיוני, החוק מחייב את המעסיק (וגם את העובד עצמו) כן לבצע את ההפרשות. ב-2017 התרחבה עוד יותר חובת הביטוח הפנסיוני, וכיום גם עצמאים מחויבים בהפרשת חלק מהכנסותיהם בהווה לטובת העתיד.

לימודי ביטוח

כל אדם רשאי לבחור את המוצר הפנסיוני הספציפי שבאמצעותו הוא מבטיח את עתידו. ישנן שלל קרנות פנסיה, קופות גמל וביטוחי מנהלים, והבחירה ביניהם היא על סמך שורה ארוכה של פרמטרים ובפרט הרכב ההשקעות של כל קרן פנסיה או ביטוח מנהלים (ובהתאם מידת הסיכון שמאפיינת אותם), דמי הניהול שנגבים מהמבוטח, התשואה הצפויה (שמחושבת בעיקר על סמך תשואות עבר) ועוד.

עוד כדאי לדעת שבכל מוצר שכזה ניתן לכלול גם רכיב ביטוחי - כיסוי למקרי מוות ו/או אובדן כושר עבודה עוד לפני ההגעה לגיל הפנסיה. בחירת קרן פנסיה, קופת גמל או ביטוח מנהלים, וההחלטה האם לכלול גם רכיבים ביטוחיים, מחייבות ידע מקצועי, ועל כן ההמלצה היא להסתייע בשירותיו של יועץ פנסיוני מוסמך או סוכן ביטוח פנסיוני מנוסה. במכללת אורין שפלטר מוצע מסלול לימודים שמכשיר יועצים וסוכני ביטוח פנסיוניים תוך כשנתיים ומאפשר להם לזכות במקצוע עם רמת שכר גבוהה מאוד. קורס זה מאפשר לימודי ביטוח חיים, פנסיה, בריאות ועוד ולעבוד בתחום לאחר מכן. 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.