לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

כל מי שרוצה להבטיח ליקיריו רמת חיים נאותה גם אם חלילה ילך לעולמו בטרם עת יכול לעשות זאת באמצעות ביטוח חיים - ורצוי שזו תהיה פוליסה שנבחרה בעזרת סוכן ביטוח מנוסה בתחום ספציפי זה.

ביטוחי חיים נחשבים למורכבים. ראשית יש לבחור את המוטבים ולהחליט כיצד יחולק ביניהם סכום הביטוח במקרה שהפוליסה תופעל. החלטה נוספת, מורכבת אף יותר, היא לגבי סוג ביטוח החיים: ישנם ביטוחים שנקראים ריסק והם מעניקים למוטבים סכום חד פעמי לאחר פטירת המבוטח, ישנם ביטוחים שבהם המוטבים מקבלים תשלום חודשי במשך מספר שנים (כשפרק הזמן נקבע מראש כמובן) וישנם גם ביטוחי חיים שכוללים רכיב של חיסכון, כך שהמבוטח ובני משפחתו יקבלו בחזרה חלק מהכסף ששולם לחברת הביטוח במידה שהוא מאריך ימים.

סוכן ביטוח פנסיוני

פרמטר שלישי שחשוב להקדיש לו תשומת לב הוא הגיל שבו פוקע הביטוח. בדרך כלל פוליסות ביטוח חיים תקפות עד גיל 70-75, כשישנם גם ביטוחי חיים עד גיל 65 או לחילופין עד גיל 80. בחלק מהמקרים הסכום שיקבלו המוטבים במקרה של פטירת המבוטח מתחיל לקטון החל מגיל מסוים ובאופן הדרגתי.

עוד החלטה חשובה היא כמובן סכום הביטוח. מומלץ בחום לא לרשום סכום ש"מרגיש" נכון או סכום גבוה מדי שגורר תשלום פרמיות גבוהות שלא לצורך, אלא להסתייע בסוכן ביטוח מיומן לצורך חישוב מדויק. החישוב נשען על גילאי הילדים ועל המשאבים הכספיים שדרושים כדי להבטיח את רמת החיים של המשפחה. בדרך כלל ההנחה היא שהילדים יזדקקו לתמיכה עד לגיל 21, אם כי ישנם גם מבוטחים שמבקשים לספק לילדיהם ביטחון כלכלי למשך מספר שנים נוספות ובמקרים אלה באופן טבעי סכום הביטוח יהיה גבוה יותר.

אנשי המקצוע שמסייעים לכל מי שזקוק לעזרה לבחור ביטוח חיים הם סוכני ביטוח פנסיוניים. הביקוש הנרחב לשירותיהם מבטיח להם שכר גבוה (אם הם שכירים) או הכנסות נאות מאוד (אם הם בעלי עסק עצמאי). כל אחד יכול להפוך לסוכן ביטוח פנסיוני - מכללת אורין שפלטר מציעה מסלול לימודים שמאפשר קבלת רישיון סוכן ביטוח פנסיוני תוך שנתיים, וכן מפעילה חברת השמה שמסייעת לבוגרים למצוא משרה מתאימה בזמן קצר מאוד. מכללת אורין שפלטר מאפשרת לימודים בשעות הערב בצורה נוחה שמאפשרת לשלב לימודים ועבודה. 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.