לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודים בתחום הביטוח צרו עימנו קשר: 074-757-9813

כל אלמנט בחיים מביא איתו מספר סיכונים. מסיכונים קטנים יחסית בדמות שעמום ושחיקה ועד לסכנות פיזיות ממשיות. תאונת עבודה היא משהו שמתרחש כמעט בכל יום בישראל ולאחר מכן מתחיל תהליך מתיש ובירוקרטי לקבלת אחוזי הנכות מביטוח לאומי. בנוסף, גם תאונות אישיות קורות ויש אין ספור אלמנטים שצריך לדעת להתעסק איתם. הדבר החכם ביותר לעשות הוא כמובן לבטח את עצמך, בעזרת ביטוח תאונות אישיות מכל סוג.

הביטוחים הללו הם מורכבים, אך אין לדעת מתי הצרה תבוא. גם הצד השני, של מכירת ביטוחים, הוא מרתק, והרבה אנשים רוצים להיכנס אליו. במכללת אורין שפלטר אפשר ללמוד את נושא הביטוחים על בוריו, ולצאת עם תעודת הסמכה שתאפשר להיכנס לתחום ולעבוד בו.

ביטוח תאונות אישיות נועד לספק כיסוי למקרים שבהם נגרם נזק מהותי עקב תאונה. "תאונה", לצרכי ביטוחים אלה, מוגדרת כחבלה גופנית בעקבות אירוע חד פעמי, פתאומי, כזה שלא ניתן היה לצפות אותו מראש. הפוליסה מופעלת אם התאונה מובילה לנכות צמיתה, כוויות, אובדן כושר עבודה, מוות, שברים וכן אם האדם הופך בשל התאונה לסיעודי.

ביטוח זה תקף גם אם התאונה מתרחשת בין כתלי הבית וגם אם מחוצה לו, אבל חשוב להדגיש שבחלק מהמקרים ישנן החרגות. לדוגמה, במרבית הפוליסות תאונה במהלך פעילות ספורט אתגרי לא מכוסה, ואם הדבר חשוב לכם תצטרכו להוסיף אותו. עוד כדאי לדעת שתיתכן חפיפה מסוימת בין פוליסת זו לבין פוליסות אחרות כגון ביטוח חיים או ביטוח סיעודי. למרות הכפילות מומלץ כן לרכוש ביטוח תאונות אישיות - גם כי ישנם מקרים שלא מכוסים על-ידי ביטוחים אחרים, וגם כי אם חלילה תהפכו לסיעודיים למשל תוכלו להפעיל את שתי הפוליסות ולהתמודד עם המצב החדש טוב יותר מבחינה כלכלית.

הכיסויים שכלולים בביטוחי תאונות אישיות
א. במקרה של מוות חלילה חברת הביטוח תעביר את הסכום הרשום בפוליסה למוטבים שבחר המבוטח. הסכום נקבע על-ידי המבוטח, ובהתאם הפרמיה המשולמת בגין הביטוח. קביעת הסכום תלויה גם בשאלה האם ישנם ביטוחי חיים אחרים למבוטח.

ב. אם התאונה הופכת את המבוטח לסיעודי, בדרך כלל ישולם לו סכום כסף חד-פעמי. אופציה נוספת היא תשלום גמלה חודשית לאורך תקופה מסוימת כפי שנקבע בתנאי הפוליסה.

ג. אשפוז בעקבות תאונה שעומדת בתנאי הפוליסה מכוסה על-ידי ביטוח תאונות אישיות בדרך כלל החל מהיום השלישי (או לאחר כל פרק זמן אחר של המתנה שנקבע מראש כמובן). התשלום הוא בהתאם למספר ימי האשפוז.

ד. במקרים של שבר עקב תאונה הפיצוי הינו סכום חד-פעמי, בהתאם למיקום השבר בגוף.

ה. נכות - ניתן להפעיל את ביטוח התאונות האישיות אך ורק אם הנכות הינה לצמיתות. הפיצוי הינו חד-פעמי. בפוליסה מוגדר התשלום לכל אחוז נכות, ובהתאם הסכום שמקבל המבוטח מחושב על סמך אחוזי הנכות שנקבעו לו בפועל (ולעתים גם בהתאם לאיבר שבגינו נקבעה הנכות).

סוכני ביטוח שמטפלים בפוליסות אלה הם סוכנים בעלי רישיון אלמנטרי. במכללת אורין שפלטר מוצע מסלול לימודים שמאפשר קבלת רישיון זה והתחלת עבודה בתחום הרווחי תוך שנתיים, בלי צורך בידע קודם או ניסיון כלשהו. מכללת אורין שפלטר מאפשרת לימודי ביטוח בתל אביב ובחיפה, ומכשירה סוכני ביטוח עתידיים. 

 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.