לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודי חיתום צרו עימנו קשר: 074-757-9813

בחינה מדוקדקת

נושא התיחום הוא חלק בלתי נפרד מעולם הביטוח, וכאשר עושים זאת בצורה נכונה, מייצרים הרבה מאוד כסף למבטח, שכמובן שם על כך דגש גדול. התהליך הוא למעשה בחינה מדוקדקת של כל מבוטח והתאמת הפוליסה המתאימה לו, מבחינת תמחור וסכנה למבטח. התחום הוא מבוקש מאוד אצל החברות הגדולות והקטנות כאחד, וכדי להיכנס אליו צריך לקבל הכשרה נכונה במקום הנכון.

במסגרת לימודי חיתום במכללת אורין שפלטר נוגעים גם בתחום העסקים, גם בתחום הרפואי וכמובן שגם בתחום הכללי. החומר הוא מאוד פרקטי ומסלול הלימודים הוא נוח מאוד לאנשים בכל גיל, גם לכאלו עם משפחות, שכן במהלך התואר ניתן גם לעבוד בתחום.

ביטוח כללי - תחום שמוכר גם בשם ביטוח אלמנטרי - מקיף את כל סוגי הפוליסות שנועדו להבטיח כיסוי בגין נזקים לרכוש כזה או אחר. בפרט נכללים בקטגוריה רחבה זו ביטוחי הרכב השונים (חובה, מקיף, צד ג' ולמעשה גם ביטוחים של כלי שיט או כלי טיס), ביטוח מבנה (כולל למשכנתא, כמובן), ביטוח תכולת דירה, ביטוחי סחורה (כולל כזו שנמצאת בתובלה ימית או אווירית), ביטוח אשראי (שמיועד לכסות בעלי עסקים שסובלים מנזק כספי עקב אי קבלת תשלום בגין סחורה שכבר סופקה), ביטוחים הנדסיים וביטוח נסיעות לחו"ל (שעשוי לכסות נזקים כספיים הן בשל אובדן ציוד והן עקב הוצאות רפואיות הכרחיות). ביטוח נוסף בקטגוריה זו הוא ביטוח תאונות אישיות, שמבטיח פיצוי כספי במקרים של פגיעה גופנית (בבית או מחוצה לו) עקב תאונה מסוגים שונים.

מאחר שמהותו של ביטוח כללי היא פיצוי בגין נזק כספי, באופן טבעי בכל פוליסה מופיע ערכו של הרכוש המבוטח ובהתאם סכום הפיצוי שיקבל בעל הפוליסה. הפרמיה המשולמת נגזרת מסכום הפיצוי, ועוד כדאי לדעת שבדרך כלל ישנו סעיף של השתתפות עצמית. סעיף זה נועד לעודד את המבוטחים להגן על רכושם כך שהסיכון מבחינת חברת הביטוח יהיה נמוך יותר. בנוסף עשויה חברת ביטוח להתנות ביטוח מסוים בקיומם של אמצעי מיגון (למשל התקנת סורגים בדירה בקומת קרקע על-מנת לאשר בקשה לפוליסת ביטוח תכולה). תמריץ נוסף שעשוי להינתן למבוטחים להימנע מתביעות הוא הנחה בפרמיה לאחר פרק זמן מסוים שבו לא הופעלה הפוליסה.

מי שמוסמך להתאים ללקוחותיו ביטוחים כלליים הוא סוכן ביטוח בעל רישיון אלמנטרי. על-מנת לקבל רישיון שכזה, שמבטיח לבעליו תעסוקה יציבה ומתגמלת מאוד, הן כשכיר והן כעצמאי, יש לעבור 6 מבחנים: בכלכלה, חשבונאות, סטטיסטיקה ומימון, יסודות הביטוח, ביטוח רכוש וביטוח תאונות. במכללת אורין שפלטר ניתן להשתתף בקורסים שמכינים את התלמידים לבחינות הנ"ל באופן שמבטיח אחוזי הצלחה גבוהים ואפשרות להשלים את כל המסלול תוך שנתיים, גם ללא כל ידע קודם או זיקה לתחום הביטוח.

 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.