לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודים בתחום הפנסיה צרו עימנו קשר: 074-757-9813

התשובה לשאלה מה זה פנסיה היא מאוד מורכבת וכוללת מגוון רחב של אלמנטים. בגדול, הפנסיה היא התשלום שנקבל מהמדינה לאחר שנצא לגמלאות, אם כי היא מורכבת מהפרשות שאנו נותנים מדי חודש מהשכר שלנו. יש הרבה מאוד דרכים לשדרג את הפנסיה ולחסוך כסף, אם כי ברוב המקרים, רק אנשי מקצוע כמו יועצים פנסיוניים יכולים לעזור לנו לעשות זאת. ייעוץ פנסיוני הוא תחום עיסוק מאוד מבוקש ויוקרתי, והעוסקים בו עוברים הכשרה מאוד מדויקת. את ההכשרה הטובה ביותר מעניקה מכללת אורין שפלטר, שהיא המובילה בישראל בתחום הביטוחים הפנסיוניים.

באורין שפלטר מקבלים מסלול לימודים ממוקד ונכון, עם סיוע נכון מהמכללה, וכולל בתוכו סטאז' איכותי ובמקביל, הכנה אבסולוטית למבחני הלשכה הרלוונטיים.

השאלה מה זה פנסיה מעסיקה רבים בימינו, בעיקר בגלל שתוחלת החיים נמצאת במגמת עלייה משמעותית ובמקביל הולך וגובר הקושי להתפרנס בגילאים מבוגרים ולמעשה בחייו של כל אדם מגיע שלב שבו הוא יוצא משוק העבודה וזקוק למקורות הכנסה חלופיים. הפנסיה העיקרית היא למעשה אותו מקור הכנסה חלופי - גמלה קבועה שמשולמת לאדם לאחר גיל הפרישה מהעבודה על-ידי קרן פנסיה שבה הוא חבר. דרכים נוספות להבטיח את קבלת הגמלה הנ"ל הן קופות גמל וביטוחי מנהלים (כשהשם "ביטוח מנהלים" מעט מטעה - זהו מוצר פנסיוני שמיועד לכלל הציבור).

בנוסף לפנסיה הנ"ל, שנקראת פנסיית זקנה, ישנם עוד שני סוגים של פנסיה: נכות ושארים. פנסיית הנכות משולמת למי שאיבד את כושר עבודתו וגובה הגמלה נקבע בהתאם לרמת השכר טרם האובדן ולשיעור הנכות, ואילו פנסיית שארים היא גמלה שמשולמת לשאירים של המבוטח במקרה שהוא נפטר עוד לפני שהגיע לגיל הפנסיה.

בנוסף לחשיבות הבטחת הרווחה הכלכלית בכל מצב כולל זקנה או נכות, ישנו החוק שמחייב גם שכירים וגם עצמאים להפריש חלק מהכנסותיהם בהווה לטובת הפנסיה. מציאת המוצר הפנסיוני האופטימלי בהתאם לצרכים הספציפיים של כל מבוטח, ואפיון האיזון המדויק בין סוגי הפנסיות השונות, מחייבים התעמקות של ממש בתחום - ובהתאם רבים בוחרים להיעזר באנשי המקצוע שזוהי מומחיותם: יועצים פנסיוניים וסוכני ביטוח פנסיוניים (שמוסמכים להתאים ללקוחותיהם גם ביטוחים סיעודיים, ביטוחי בריאות, ביטוחי חיים וביטוח אובדן כושר עבודה, וכך לספק כיסוי מלא לכל המצבים שבהם האדם מתקשה לפרנס את עצמו ולעתים גם זקוק לסכומי כסף גבוהים).

הביקוש ההולך וגדל לשירותיהם של היועצים הפנסיוניים ושל סוכני הביטוח הפנסיוניים מבטיח להם הכנסות גבוהות, בין אם הם בוחרים לעבוד כשכירים ובין אם כבעלי עסק עצמאי. הדרך אל עיסוקים מתגמלים אלה כוללת מעבר 6 בחינות - במכללת אורין שפלטר תוכלו ללמוד בקורסי הכנה למבחנים אלה ולהפוך כבר תוך שנתיים לבעלי מקצוע מבוקש. לאחר לימודי ביטוח פנסיה ושאר הביטוחים בעולם הפנסיוני וההתמחות ניתן לעבוד בתחום. 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.