לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

המהות של הביטוח הפנסיוני היא הבטחת רמת חיים נאותה גם בשלבי החיים המאוחרים, כשכבר אין ביכולתנו לפרנס את עצמנו ונדרש מקור הכנסה חלופי שאינו מעבודה. האפשרויות הרווחות הן קרן פנסיה או ביטוח מנהלים, וישנן גם קופות גמל. לכל אחת מהאפשרויות הנ"ל יתרונות וחסרונות, ובנוסף בכל קטגוריה ישנם מוצרים רבים (שלל קרנות פנסיה, מגוון רחב של ביטוחי מנהלים וכו'). הבחירה הופכת מורכבת עוד יותר כשלוקחים בחשבון את העובדה שבכל מוצר פנסיוני ניתן לשלב גם רכיב ביטוחי - ובפרט ביטוח חיים, כך שגם אם המבוטח הולך לעולמו יקיריו זוכים ליהנות מפירות החיסכון שלו, או כיסוי למקרי נכות, כך שאם המבוטח הופך לנכה הוא מקבל קצבה חודשית קבועה שמסייעת בהתמודדות הכלכלית עם הקושי שנוצר.

לימודים בשעות הערב

בישראל כל אדם מחויב לבטח את עצמו בביטוח פנסיוני - אצל שכירים ההפרשה לקרן פנסיה, קופת גמל או ביטוח מנהלים היא דרך המשכורת (כשחלק מההפרשה היא על חשבון המעסיק וחלק על חשבון העובד, כלומר המבוטח) והחל מ-2017 גם עצמאים מחויבים בהפרשה חודשית בהתאם לגובה ההכנסות. על-מנת להבטיח כיסויים אופטימליים בהתאם לצרכים הספציפיים של המבוטח, ולבחור נכון את המוצר הפנסיוני האידיאלי, מומלץ להרכיב את תיק הביטוח הפנסיוני באמצעות איש מקצוע מיומן בתחום - סוכן ביטוח פנסיוני או יועץ פנסיוני.

סוכני ביטוח פנסיוניים מורשים למכור מוצרים ספציפיים ואילו היועצים הפנסיוניים מספקים מידע יקר ערך והמלצות אובייקטיביות לבניית התיק החשוב. הצורך ההולך וגובר בשירותיהם של אנשי המקצוע משני הסוגים מבטיח ליועצים ולסוכני הביטוח הפנסיוניים הכנסות גבוהות ובפרט אם הם מתנהלים באופן הגון ובחריצות. עיסוקים אלה כרוכים בקבלת רישיון מטעם משרד האוצר - במכללת אורין שפלטר תוכלו ללמוד במסלול ייעוץ ושיווק פנסיוני שיכין אתכם למבחנים השונים בדרך לרישיון ויאפשר לכם לעבור אותם תוך 18-24 חודשים בלבד. לאחר מכן תוכלו לעבוד בתור משווק פנסיוני או יועץ.

 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.