לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודי ניהול תיקי השקעות צרו עימנו קשר: 074-757-9813

השקעה במספר אפיקים

משחק בשוק ההון הוא משהו שנשגב מבינתם של אנשים רבים. מרבית האנשים אינם יודעים איך העסק עובד ואיך כוחות השוק החופשי משפיעים על הכסף המושקע שלהם. עם זאת, לא צריכים לוותר על הנושא מראש ויש עדיין אפשרות לאפיקי השקעה רבים, אם כי צריך לדעת לבקש ולחפש את העזרה המתאימה. את העזרה המבורכת הזו אפשר לקבל אצל יועץ השקעות טוב, אשר מעניק שירותים של ניהול תיקי השקעות ללקוחות פרטיים.

ניהול תיקי השקעות זהו תחום בו אפשר להשקיע במגוון אפיקים, ולעשות כסף רב בהתאם לגודל ההשקעה. מכללת אורין שפלטר מציעה מסלול לימודים איכותי בתחום ניהול תיקי ההשקעות, הנותן להרבה אנשים את האפשרות לקבל את הכלים כדי להצליח בתחום המקצועי.

מקום עבודה איכותי הוא כזה שמספק סביבת עבודה נעימה ומטופחת, מבטיח תעסוקה יציבה לטווח הארוך, כולל מסלולי קידום שונים ובעיקר מאפשר לעובדים להביא לידי ביטוי את מלוא יכולותיהם ומתגמל אותם בהתאם. בכל ההיבטים הנ"ל בית השקעות - כלומר עסק שמהות פעילותו היא השקעת כספים של לקוחות באפיקים השונים של שוק ההון - הוא מעסיק מעולה, ובהתאם מומלץ לרכוש מקצוע שמוביל לעבודה במקומות אלה.

התפקידים הבולטים בבתי ההשקעות הם יועצי השקעות, מנהלי תיקים ומשווקי השקעות. על-מנת להתקבל לעבודה בבית השקעות במשרות הנ"ל נדרש רישיון שאותו מנפיקה הרשות לניירות ערך. על-פי החוק שמסדיר את התחום, חוק הסדרת העיסוק בייעוץ השקעות, שיווק השקעות וניהול תיקי השקעות משנת 1995, התנאים הבסיסיים למתן רישיון הם גיל 18 ומעלה, היעדר הרשעות בעבירות מסוימות, מעבר 5 או 6 בחינות וסטאז' של 6 או 9 חודשים.

עבודה בשוק ההון ללא נסיון

המבחנים הם במקצועות כלכלה, סטטיסטיקה ומימון, חשבונאות, דיני ניירות ערך ואתיקה וניתוח ניירות ערך. על-מנת לקבל רישיון ניהול תיקים יש לעבור מבחן נוסף, בתחום הספציפי הזה, וכמו כן אורך ההתמחות של מנהלי התיקים הוא 9 חודשים בעוד קבלת רישיון ייעוץ או שיווק השקעות מחייבת התמחות של חצי שנה בלבד. בכל מקרה ניתן להתחיל את הסטאז' כבר לאחר שעוברים את 4 המבחנים הראשונים ובמקביל ללימודים לקראת הבחינות האחרונות. אם אתם מעוניינים לעבוד בתחום אחר כך, תוכלו למצוא עבודה בשוק ההון ללא נסיון בעזרת המכללה. 

במכללת אורין שפלטר מוצעים קורסי הכנה לכל המבחנים הנ"ל. המרצים בכל הקורסים הם אנשי מקצוע שהוראה, ובפרט הכנה למבחני הרשות לניירות ערך, היא התחום שבו הם מתמחים, ובנוסף מקבלים התלמידים ספרי לימוד מפורטים וגישה לאתר אינטרנט ובו הרצאות מצולמות (שמאפשרות חזרה על החומר) ומבחר רחב של תרגילים ופתרונות. בזכות אחוזי ההצלחה הגבוהים של תלמידי המכללה בכל המבחנים ניתן להשלים את כל הדרישות של הרשות תוך שנתיים - ולהתחיל לעבוד באחד המקצועות המתגמלים בבית השקעות.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.