לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודי ניהול תיקי השקעות צרו עימנו קשר: 074-757-9813

חיים נוחים יותר

הדרך הנוחה ביותר לעשות כסף היא ללא ספק לתת לכסף שלך לעבוד במקומך. אנשים היודעים איך ומתי להשקיע באפיקים הנכונים הם אלו שבדרך כלל מצליחים להגיע לסכומים גדולים בכל חודש ולחיים נוחים יותר. עם זאת, שוק ההון הוא לא פשוט, הוא מורכב מהרבה מאוד אלמנטים והעדיפות היא להיעזר באנשים המבינים אותו לעומק ולרוחב לפני וכאשר משקיעים. האנשים המתאימים ביותר הם יועצי השקעות הנמצאים בבתי ההשקעות השונים בישראל.

התחום של יועצי ההשקעות ומנהלי תיקי ההשקעות הוא מאוד מבוקש, וכדי להיכנס אליו צריך לקבל את ההכשרה הנכונה. במכללת אורין שפלטר מציעים מסלול לימודים פרקטי מאוד בתחום תיקי ההשקעות, ואף עוזרים לסטודנטים להיכנס לעבודה איכותית במהרה.

שוק ההון מספק הזדמנויות רבות לא רק למי שמחפש השקעות מניבות אלא גם למי שמטרתו היא תעסוקה מתגמלת. בין השאר ישנן שלל הצעות עבודה בשוק ההון לסטודנטים - שעדיין לא רכשו את כל הכלים והידע הנדרשים עבור המשרות הרווחיות באמת, אבל גם כך יכולים להשתלב בבנקים ובבתי השקעות, ליהנות משכר נאה וכן ליצור לעצמם קרש קפיצה לקריירה ארוכת טווח שתימשך גם לאחר השלמת הלימודים. סטונדנטים הם בדרך כלל לל נסיון, חבת ההשמה של מכללת אורין שפלטר עוזר למצוא עבודה בשוק ההון ללא ניסיון.

עבודה בשוק ההון ללא נסיון

בין התפקידים המתאימים למי שרוכשים השכלה פיננסית: נציגי שירות, עבודה בחדרי מסחר, סיוע למחלקות מחקר ועוד. במקרים רבים העבודה בשוק ההון מקנה לסטודנטים יכולות גבוהות ומהווה למעשה השלמה מעשית ללימודים התיאורטיים באופיים. במקביל הפעילות השוטפת בשוק ההון מקלה על הבנת חומר הלימוד. כמו כן זוכים הסטודנטים להזדמנויות רבות להוכיח את כישוריהם ואת האיכויות שמאפיינות אותם, וכך ליהנות מיתרון משמעותי עם סיום הלימודים והאפשרות להשתלב במשרות בכירות יותר.

בין התפקידים אליהם כדאי לשאוף בשוק ההון: יועצי השקעות, משווקי השקעות ומנהלי תיקים. משרות אלה מוצעות בבנקים ובבתי השקעות, ומתאפיינות בתנאים מצוינים ושכר גבוה - החל מ-8,000-10,000 ש"ח בתחילת הדרך, כלומר מיד כשמתקבלים אליהן, ו-16,000-30,000 ש"ח לחודש בהמשך, כשצוברים ותק ומתקדמים עוד יותר בהיררכיה הפנימית של הבנק או בית ההשקעות. על-מנת לעסוק בייעוץ, שיווק או ניהול השקעות נדרש רישיון מתאים, שאותו מעניקה הרשות לניירות ערך למי שעובר בהצלחה שורת מבחנים וכן סטאז' (של חצי שנה או 9 חודשים - סטודנטים שעובדים בשוק ההון עשויים ליהנות מהאפשרות לעבור את הסטאז' במקום העבודה). המבחנים הם בכלכלה, סטטיסטיקה ומימון, חשבונאות, דיני ניירות ערך וניתוח ניירות ערך, וכן בניהול תיקי השקעות (מבחן ממנו פטורים מי שמבקשים רישיון ייעוץ או שיווק השקעות). במכללת אורין שפלטר תוכלו ללמוד בקורסים שמהווים הכנה ממוקדת לכל מבחן, בדיוק על פי החומר שנכלל באותו מבחן, ולהשלים את כל הדרישות לקבלת הרישיון תוך שנתיים בלבד ובגמישות רבה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.