לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא


שוק ההון מציע לנו שלל אפיקי השקעה ומוצרים פיננסיים, וללא ידע רחב היקף וכלים מקצועיים רלוונטיים קשה לבחור ביניהם את אלה שיניבו לנו את התשואה הגבוהה ביותר מבלי להסתכן יתר על המידה ותוך התאמה מלאה לצרכים המשתנים שלנו. למי שמבין כי רק אנשי מקצוע מנוסים ומיומנים יכולים להבטיח תועלת מקסימלית ורווחים גבוהים - להבטיח וגם לקיים - מוצע השירות של ניהול תיק השקעות: מנהל התיק הוא זה שמבצע את כל הפעולות הנדרשות בהתאם לשינויים שמתרחשים כל העת בשוק ההון ודואג לוודא שבכל נקודת זמן הרכב התיק משקף את האינטרסים המהותיים והאמיתיים של הלקוח. בתחילת הדרך המשותפת, ובמידת הצורך גם בהמשך, נעשה מיפוי מדויק של צרכי הלקוח בהווה ובעתיד הנראה לעין, נקבעת רמת הסיכון שתאפיין את התיק על סמך ההעדפות של הלקוח ונלקחים בחשבון פרמטרים נוספים - ועל בסיס זה מגובשת מדיניות מפורטת לניהול התיק, כך שבחירת אפיקי ההשקעה ופקודות המכירה והקנייה יבוצעו על-ידי מנהל התיק באופן עצמאי וביעילות מרבית. ניהול תיק השקעות עצמאי והוצאת רשיון לכך ניתן ללמוד במכללת אורין שפלטר.

קורס לימודי הכרת שוק ההון

שירות ניהול תיקי השקעות חוסך למשקיע הלא מיומן זמן רב, מספק לו שקט נפשי חיוני בזכות הידיעה שגם אם יתרחשו אירועים חריגים בשוק ההון התגובה תהיה מידית ומושכלת ומאפשר הפקת מקסימום תועלת מההון הקיים. השירות מוצע הן על-ידי בתי השקעות והן על-ידי מנהלי תיקים עצמאיים, ומומלץ לכל מי ששוקל להיעזר בו לבצע סקר שוק לפני שהוא בוחר בידי מי להפקיד את כספו ובמידה רבה גם את עתידו.

גם מנהלי התיקים מתוגמלים היטב באופן טבעי. מנהל תיקי השקעות שכיר משתכר בין 10,000 ל-25,000 ש"ח בחודש (בהתאם לוותק) וזוכה גם לעמלות ולבונוסים, ואילו בעלי עסק עצמאי בתחום עשויים ליהנות מהכנסות גבוהות אף יותר, ובפרט אם הם אנשי מקצוע רציניים וחרוצים. על-מנת לעסוק בניהול תיקים נדרש רישיון מתאים שאותו מנפיקה הרשות לניירות ערך. במכללת אורין שפלטר מוצע מסלול לימודים שמאפשר לכל מי שרוצה להפוך למנהל תיקי השקעות לעבור את כל הבחינות בדרך לרישיון הנ"ל תוך שנתיים, גם ללא כל ידע קודם או זיקה לתחום.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.