לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

הביקוש הנרחב ללימודי שוק ההון - הן על-מנת להפוך למשקיעים מיומנים ומתוחכמים שאמונים על זיהוי הזדמנויות וניצולן באופן הטוב ביותר האפשרי, והן על-מנת לרכוש מקצוע מבוקש כמו יועצי השקעות, משווקי השקעות או מנהלי תיקים - הוביל לכך שבכל רחבי הארץ תוכלו למצוא קורסים מתאימים. למי שמחפש לימודי שוק ההון בצפון מציעה מכללת אורין שפלטר שני מקומות אפשריים - בכרמיאל ובחיפה (וליתר דיוק במתחם הצ'ק פוסט שנוח וקל להגיע אליו מכל הישובים באזור).



הלימודים המתקיימים במכללה מיועדים למי שרוצה להפוך ליועץ השקעות, משווק או מנהל תיקים, וליהנות משכר חודשי שמגיע גם ל-16,000-24,000 ש"ח בחודש, לפני הטבות ובונוסים. בנוסף מדובר בתעסוקה יציבה לטווח ארוך ובמקומות עבודה כמו בנקים ובתי השקעות שמבטיחים תנאים מצוינים. עוד אופציה לבוגרי הלימודים הנ"ל היא הקמת עסק עצמאי, שמטבעו עשוי להניב הכנסות גבוהות במיוחד.

מסלול הלימודים מורכב מ-6 קורסים: דיני ניירות ערך, כלכלה, חשבונאות, מימון וסטטיסטיקה, ניתוח ניירות ערך וניהול תיקים (כשהמטרה היא קבלת רישיון ייעוץ או שיווק השקעות אין צורך ללמוד את הקורס האחרון). כל קורס הוא הכנה למבחן של הרשות לניירות ערך. ניתן להשלים את מעבר כל המבחנים הנ"ל תוך שנתיים, ובכל מקרה כל תלמיד קובע לעצמו את קצב ההתקדמות בהתאם לשגרת חייו ולהעדפותיו.

אין צורך בידע קודם כדי לצלוח את המסלול: כל המרצים בכל הקורסים הם אנשי מקצוע בעלי ניסיון רב בהוראה, כל תלמיד זוכה לליווי אישי ולעזרה במקומות שבהם הוא מתקשה, ספרי הלימוד נכתבו על סמך עשרות רבות של קורסים שלומדו במכללה ובנוסף ישנו אתר אינטרנט ובו שפע עצום של תרגילים עם פתרונות - כל מה שצריך כדי שכל תלמיד יגיע לכל מבחן כשהוא מוכן במלוא מאת האחוזים. בנוסף לשוק ההון ניתן לסצע גם לימודי סוכן ביטוח בצפון.

 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.