לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודים במכללת אורין שפלטר צרו עימנו קשר: 074-757-9813

תופסים כיוון

גיל 40 הוא בדרך כלל גיל בו אנשים מבוססים בחיים שלהם, אך לא תמיד מרוצים. אנשים תמיד מחפשים להשתפר, ובמקרים מסוימים, אפילו לשנות כיוון. שינוי קריירה בגיל 40 הוא מורכב מאוד, אך אפשרי, במיוחד אם בוחרים במקצוע פרקטי בנושאים פיננסיים. במכללת אורין שפלטר ניתן לקבל מסלולי לימודים בנושאים כמו משכנתאות, ביטוחים וייעוץ בשוק ההון, ולצאת לדרך חדשה עם מסלול לימודים מותאם, שיכול להתאים גם לאנשים עם משפחות.

באורין שפלטר מלמדים המרצים הטובים והמוכרים ביותר בארץ, אשר מעבירים תוכן פרקטי ונכון לעבודה בתחומים שונים בתוך העולם הפיננסי. הבחירה לשנות מקצוע בגיל 40 חייבת להיות מדויקת, ועם אורין שפלטר המעבר הוא קל עד כמה שניתן.

אם בדור הקודם 40 נחשב לגיל מבוגר למדי, כמעט אמצע החיים ובוודאי לא זמן שכדאי ללמוד בו מקצוע חדש, כיום המצב שונה לחלוטין. גם בעשור החמישי לחיים אפשר לשנות כיוון, ולמעשה לימודים מעל גיל 40 הם חוויה מעשירה שמאפשרת גם להתחדש, גם להוסיף עניין לחיים וגם להגיע אל משרה מתגמלת מאוד. בפרט מומלצת האופציה של לימודי שוק ההון, שבסיומם תוכלו לעבוד כיועצי השקעות, משווקים של מוצרים פיננסיים או מנהלי תיקים. העבודה מתבצעת בבנקים, בבתי השקעות או כעצמאיים, מניבה שכר גבוה ואפילו מאוד, מתאימה מאוד למי שיש לו היכרות מסוימת עם שוק ההון וגם למי שלא, לאקדמאים וגם למי שאין באמתחתו תואר - כולם יכולים להגיע תוך שנתיים לתפקיד מבוקש. קורס יועץ השקעות מתאים לאנשים שרוצים לעבוד בתפקיד מעניין ומאתגר ואין להם בעיה לעשות את זה בתור התחלה שנייה.

לימודי שו ההון

הדרישות מיועצי השקעות, מנהלי תיקים ומשווקים הן הצלחה במבחנים שנערכים מטעם הרשות לניירות ערך וסטאז'. המבחנים הם במקצועות חשבונאות, כלכלה, סטטיסטיקה ומימון, דיני ניירות ערך, ניתוח ניירות ערך וניהול תיקים (המבחן האחרון רלוונטי רק למי שרוצה לעסוק בכך, ויועצי ומשווקי השקעות פטורים ממנו), והסטאז' נמשך חצי שנה (עבור יועצי ומשווקי השקעות) או 9 חודשים (למנהלי תיקים). בכל מקרה ניתן להתחיל את הסטאז' כבר לאחר שעוברים את 4 המבחנים האחרונים ותוך כדי לימודים וכך לחסוך זמן יקר. בעלי תואר אקדמי בתחום הפיננסי עשויים לקבל פטור מ-3 הבחינות הראשונות, אבל גם אם אתם צריכים לעבור את כל המבחנים הנ"ל תוכלו לעשות זאת תוך שנתיים.

על-מנת להגיע מוכנים למבחנים, מומלץ ללמוד לקראתם בקורסים של מכללת אורין שפלטר. הקורסים מועברים על-ידי מרצים שהמומחיות שלהם היא הוראה ואשר נבחרו בין השאר על סמך אחוזי ההצלחה של התלמידים שלהם במבחנים. בנוסף מקבלים התלמידים גישה לאתר אינטרנט עם מבחר רחב מאוד של תרגילים (וכמובן גם פתרונות) וספרי לימוד שנכתבו על-ידי טובי אנשי המקצוע בתחום לימודי שוק ההון. דרך נוספת שבה מסייעת אורין שפלטר לבני ובנות ב-40 ומעלה שרוצים להגיע לתפקידים הנחשקים בבנקים ובבתי השקעות היא באמצעות חברת ההשמה של המכללה שנמצאת בקשרי עבודה מצוינים עם המוסדות הפיננסיים המובילים.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.