לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

קיימות מספר סיבות שבעקבותיהן אנשים בוחרים לפנות ללימודים אונליין לאחר גיל 30. עבור חלקם מדובר בשינוי מקצועי, רבים מחליטים לחדור לתחום חדש או לשדרג את המיומנויות הקיימות שלהם כדי להתקדם בקריירה. יכול להיות שלאחר כמה שנים במקצוע מסוים, הם מבינים שמתחשק להם לעשות משהו שונה ולכן הם בוחרים ללמוד תחום חדש.


עבור חלק אחר מדובר בשיפור אישי והם מחליטים להשקיע בלימודים לאחר גיל 30 כדי להתפתח ולהרחיב את עולמם. מצד אחר, יש גם אנשים שלא למדו מהתחלה או שנשרו במהלך הלימודים שלהם, והם מחליטים לחזור אל ספסל הלימודים כשהם כבר בוגרים ובשלים יותר.

 

לימודים מעל גיל 30

כיצד המכללה שלנו יכולה לעזור לכם?


המכללה מציעה מספר מסלולים מקצועיים בתחומי ביטוח, שוק ההון ומשכנתאות. הלימודים יכולים להיות בפורמט דיגיטלי או פרונטלי. המכללה מתגאה בשני הקמפוסים המחודשים הממוקמים בתל אביב ובחיפה, כאשר המשתתפים נהנים מהידע אותו הם מקבלים ממיטב המרצים בארץ.

עבור רוב ההכשרות המעשיות שלנו והקורסים, כל אחד יכול להירשם ללימודים, ואין צורך בידע מוקדם כלשהו. אנחנו עובדים עם פורמט פרונטלי ומקוון, וחלק מהמסלולים שלנו ניתנים גם ללימוד היברידי המשלב בין הפורמט הדיגיטלי לפרונטלי.

הרשמה ללימודים במכללת אורין שפלטר


מעוניינים להתחיל בלימודים מקצועיים בשוק ההון? או לעבוד כסוכני ביטוח? רוצים לעבוד הכשרה של ארבעה חודשים ולעבוד כיועצי משכנתאות? אין יותר פשוט מכך!


פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה ונעזור לכם למצוא את הכיוון המתאים ביותר עבורכם. המכללה שלנו היא המכללה הגדולה ביותר בארץ בתחום ההשכלה הפיננסית עם עשרות תחומים והכשרות שיכולים בהחלט להתאים לכל אחד ואחת מכם.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.