לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודים במכללת אורין שפלטר צרו עימנו קשר: 074-757-9813

הכשרה מקצועית

מסלול החיים בישראל מוביל כל אחד מאיתנו אל תעודת הבגרות ולאחר מכן, ברוב המקרים, אל המבחן הפסיכומטרי המתיש. יש לא מעט אנשים שדרכם הובילה אותם לדרך אחרת, והם לא הצטיידו באף אחד מן האלמנטים הללו, אך זה לא אומר שהם לא יכולים לקבל השכלה איכותית. במכללת אורין שפלטר ניתן להתחיל ללמוד ללא בגרות או פסיכומטרי, ולקבל הכשרה למקצועות איכותיים ורווחיים כמו ייעוץ השכנאות ושוק ההון ומכירת פוליסות ביטוח.

המסלולים של אורין שפלטר הם נוחים, מתאימים לאנשים בכל הגילאים, ויכולים לספק את המענה המושלם לאנשים שמחפשים תואר מקצועי פרקטי, שיביא אותם לעבודה עליה תמיד חלמו ולסכומים שאליהם תמיד רצו להגיע.

במרבית מסלולי הלימוד ציון פסיכומטרי (ורצוי גבוה) ו/או בגרות (וגם כן, רצוי ממוצע גבוה) הם תנאי קבלה בסיסיים. יחד עם זאת בימינו ישנם גם מסלולי לימודים ללא פסיכומטרי ובגרות, ואפילו כאלה שמובילים אל משרות מתגמלות מאוד. הדוגמה הטובה ביותר היא מסלול ייעוץ השקעות וניהול תיקים של מכללת אורין שפלטר - מסלול שיהפוך אתכם תוך שנתיים לבעלי רישיון לעבוד בשוק ההון, במקצועות שמספקים שכר גבוה ותנאים מצוינים, גם אם אין לכם כל ידע קודם ואפילו שליטה במתמטיקה לא הכרחית.

התפקידים שבהם תוכלו לעבוד אחרי השלמת המסלול וקבלת הרישיון הם יועצי השקעות, משווקי השקעות ומנהלי תיקים. המשכורות המשולמות במשרות אלה הן 8,000-10,000 ש"ח לחודש לחסרי ניסיון, 16,000-25,000 ש"ח כשצוברים ניסיון של כמה שנים וכמו כן ישנם בונוסים, עמלות ועוד הטבות. אופציה נוספת היא פתיחת עסק עצמאי לייעוץ השקעות או ניהול תיקים, כשבמקרים אלה ההכנסות יכולות להיות גבוהות במיוחד. כשכירים, תיהנו מביטחון תעסוקתי רב ומסביבת עבודה מטופחת בבית השקעות או בבנק. עבודה בתחום של ייעוץ השקעות היא עבודה דינמית, כל לקוח והסיפור שלו ולכן אנשים אוהבים אותה.

לימודי שוק ההון

אל הקריירה המתגמלת הזו אפשר כאמור להגיע ללא כל ידע קודם. במכללת אורין שפלטר תלמדו בקורסים שמכינים אתכם למבחנים שעורכת הרשות לניירות ערך למי שרוצה לעבוד בשוק ההון בתפקידים הנ"ל. הקורסים הם בחשבונאות, כלכלה, דיני ניירות ערך, מימון וסטטיסטיקה, ניתוח ניירות ערך וניהול תיקים. במידת הצורך, תוכלו לעבור גם ריענון מתמטיקה שיבטיח למידה אפקטיבית בקורסים השונים, ובכל מקרה הרמה הגבוהה של המרצים והניסיון העשיר שלהם בהוראת המקצועות הנ"ל מבטיחים לתלמידי אורין שפלטר אחוזי הצלחה גבוהים במבחנים - ואת האפשרות להשלים את הלימודים אפילו תוך שנתיים.

עוד כדאי לדעת שלמכללה יש גם חברת השמה. החברה מיומנת מאוד בהשמה בשוק ההון ומסייעת לבוגרות ולבוגרים למצוא משרות שמתאימות להם במיוחד מיד עם השלמת הלימודים.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.