לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

אם בעבר הייתה הבחנה ברורה בין לימודים אקדמיים לבין לימודים לא אקדמיים ועדיפות מובהקת לאופציה הראשונה, הרי שכיום כבר ברור לכולם שגם עם לימודים ללא תואר ניתן להגיע למשרות איכותיות. בפרט כך הדבר בשוק ההון: גם בלי פסיכומטרי ובלי לימודים ממושכים, תובעניים ויקרים באוניברסיטה - אלא תוך שנתיים בלבד - תוכלו לקבל רישיון לעסוק בייעוץ השקעות, שיווק השקעות או ניהול תיקי השקעות. משרות אלה מציעות שכר גבוה (8,000-10,000 ש"ח בתחילת הדרך, 16,000-25,000 ש"ח לחודש בהמשך), הטבות שונות (למשל משכורת 13), סביבת עבודה מטופחת (בבנק או בבית השקעות) או לחילופין אפשרות לפתוח עסק עצמאי (שעשוי להניב הכנסות גבוהות אפילו יותר מהמשכורות המקובלות בענף) ויציבות תעסוקתית לטווח הארוך.

לימודי שוק ההון

על-מנת להגיע לרישיון הנ"ל ולעבודה המתגמלת, יש לעבור מספר מבחנים שאותם עורכת הרשות לניירות ערך. יועצי ומשווקי השקעות נבחנים בכלכלה, דיני ניירות ערך, סטטיסטיקה ומימון, חשבונאות וניתוח ניירות ערך, ואילו מנהלי תיקים נבחנים ב-5 המבחנים הנ"ל וכן בעוד מבחן ספציפית לניהול תיקי השקעות. כדי להבטיח מקסימום סיכוי לעבור את כל המבחנים בזמן הקצר ביותר האפשרי, וכך להתחיל להתפרנס בלי להתעכב שלא לצורך, כדאי ללמוד במסלול הייעודי שמציעה מכללת אורין שפלטר - מסלול ייעוץ השקעות וניהול תיקים.

מסלול זה כולל קורסי הכנה למבחנים של הרשות לניירות ערך. את הקורסים מלמדים מרצים שזוהי מומחיותם, הכנה למבחני הרשות, והם נבחרים בין השאר על סמך אחוזי ההצלחה של תלמידיהם. בנוסף מקבלים המשתתפים בקורסים ספרי לימוד שנכתבו על בסיס ניסיון רב בתחום וגם להם חלק בהכנה האופטימלית. מרכיב חשוב שלישי הוא תרגול - גם בכיתה וגם בבית, באתר אינטרנט מיוחד שמלווה את הקורסים ומציע מבחר רחב מאוד של שאלות ותשובות במתכונת שדומה לתרגילים במבחנים. קורס שוק ההון דורש תרגול והכנה בבית בין השיעורים לקראת הבחינות. 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.