לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודי ביטוח פנסיוני צרו עימנו קשר: 074-757-9813

לעמוד בשאיפות

השאיפה המקצועית של כל אחד מאיתנו היא לעבודה בעבודה מכובדת, עם תנאים טובים ושעות נוחות ובעיקר עם משכורת טובה. הכסף הוא פקטור חשוב מאוד, אך אנשים מסתכלים על הרבה דברים לפני הבחירה. כאשר בוחנים מקצוע מבוקש, מגיעים בהרבה מקרים למקצועות הכלכלה השונים כמו ייעוץ משכנתאות, מכירת פנסיות ביטוחיות, ייעוץ בשוק ההון ומשווקים פיננסיים. את כל התחומים הללו ניתן ללמוד במכללה המקצועית של אורין שפלטר, ולעשות זאת בכל שלב בחיים.

סוכן ביטוח פנסיוני

המכללה מעניקה את כל הכלים המאפשרים להיכנס לתחומים הללו בצורה חלקה, ולהתחיל להרוויח בגדול כבר בשלב מוקדם, אפילו תוך כדי התואר. בשביל מקצועות מבוקשים צריך ללמוד במקומות הנכונים, ואורין שפלטר היא המכללה הנכונה.

לימודים הם דרך מצוינת להעשיר את עצמנו וגם קרש קפיצה לקריירה מתאימה עבורנו. כשמחפשים ללמוד מקצוע מבוקש, כדאי לפנות אל שוק ההון - בתחום זה תוכלו לעבוד במשרות כגון יועצי השקעות, משווקי השקעות ומנהלי תיקים, שמציעות שכר גבוה ותנאי העסקה מצוינים: יועצי ומשווקי השקעות בתחילת דרכם מרוויחים 8,000 ש"ח לחודש ולאחר צבירת ניסיון יכולים להגיע ל-16,000-18,000 ש"ח לחודש, מנהלי תיקים משתכרים בין 10,000 ל-25,000 ש"ח לחודש, וכולם נהנים גם מבונוסים, הטבות יקרות ערך ועבודה במקום יציב ואיכותי כמו בנק או בית השקעות.

על-מנת לעבוד בתפקידים הנ"ל נדרש רישיון. את הרישיון לעסוק בייעוץ השקעות, שיווק או ניהול תיקים (הן כשכירים והן כעצמאיים) מספקת הרשות לניירות ערך, והתנאי העיקרי שהיא מציבה הוא מעבר מספר מבחנים בתחום: בכלכלה, בדיני ניירות ערך, בחשבונאות, בסטטיסטיקה ומימון, בניתוח ניירות ערך ומנהלי התיקים מתייצבים לעוד מבחן ספציפי בנושא זה. ניתן להשלים את כל המבחנים תוך שנתיים, ובמיוחד אם מתכוננים אליהם בעזרת לימודים שמיועדים לכך - מסלול ייעוץ השקעות וניהול תיקים במכללת אורין שפלטר.

עבודה בשוק ההון ללא נסיון

המסלול כולל קורסים במקצועות שבהם תיבחנו בדרך למקצוע המבוקש בשוק ההון. את הקורסים השונים מלמדים מרצים שזוהי ההתמחות שלהם, הוראה, על בסיס תוכניות לימוד שפותחו על-ידי אנשי מקצוע עתירי ניסיון. התכנים הנלמדים בכל קורס מתעדכנים כל הזמן בהתאם לשינויים במבחנים הרלוונטיים. דגש חשוב נוסף במסגרת לימודי מקצוע מבוקש אלה הוא תרגול משמעותי של החומר, בין השאר באמצעות אתר אינטרנט ובו שפע שאלות ותשובות במתכונת דומה לזו שתופיע במבחן. קורס השקעות בשוק ההון בתחום של ייעוץ השקעות וניהול תיקים נותן לכם אפשרות לצאת עם רשיון למקצוע מבוקש בחוץ.

ללמוד מקצוע מבוקש, כדאי לזכור, הוא רק השלב הראשון בדרך לקריירה הרצויה. שלב חשוב נוסף הוא מציאת המשרה האידיאלית - גם בשלב זה מכללת אורין שפלטר מסייעת לתלמידיה, באמצעות חברת ההשמה של המכללה שמתמחה בשוק ההון.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.