לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודים בקורסים אינטרנטיים צרו עימנו קשר: 074-757-9813

לדוג ברשת

השימושים שנעשים באינטרנט הם בלתי מוגבלים והערך הכי גדול שאפשר להשיג הוא השכלה. יש הרבה מאוד קורסים שניתן לקחת כיום באינטרנט, אך מעטים הם אלו שנותנים ערך מוסף אמיתי כמו שנותנים במכללת אורין שפלטר. המכללה מציעה קורס לימודי שוק ההון באינטרנט בחינם ומסוגלת להכניס אנשים אל תוך עולם רווחי ואיכותי, במסלול שהוא נוח וקל. ישנם הבדלים בין מסלול לימודים שנערך בכיתה לבין מסלול אינטרנטי חינמי, והם כוללים את האפשרות לראות כל שיעור פעמיים בלבד ואי יכולת לקחת קורס חוזר.

עם זאת, הרבה מאוד אנשים רואים בקורסים הללו יעילים וכאלו שעוזרים להשיג את המידע הדרוש כדי להצליח. הקורסים הם ממוקדים, יעילים, וכאלו שעוברים בצורה חלקה מול המחשב.

האינטרנט הוא עולם ומלואו ובעיקר מקור לידע בכמויות עצומות. כמעט הכל אפשר ללמוד ברשת, במקרים רבים ללא עלות כספית, וישנה אפילו אופציה של לימודי שוק ההון באינטרנט בחינם. יחד עם זאת כששוקלים מה ללמוד ואיך ללמוד, חשוב לקחת בחשבון לא רק את העלות הכספית אלא גם את התועלת. בפרט כך הדבר כשמטרת הלימודים היא רכישת מקצוע מבוקש. בשוק ההון ישנן משרות שמציעות שכר גבוה ותנאי עבודה מצוינים באופן כללי - למשל יועצי השקעות, מנהלי תיקי השקעות ומשווקים של מוצרי השקעות - ובאופן עקרוני ניתן להגיע אליהן גם על בסיס ידע שתמצאו באינטרנט בחינם, אבל למי שרוצה להתחיל לעבוד ולהתפרנס תוך פרק זמן קצר ככל האפשר, ואין לו ידע קודם בתחום, ההמלצה היא על לימודים מסודרים (שאמנם עולים כסף, אבל אם בזכותם ניתן להגיע במהירות לעבודה עם משכורות של 8,000-10,000 ש"ח בתחילת הדרך ו-16,000-25,000 ש"ח לחודש אחרי שצוברים ניסיון, הרי שמדובר בהשקעה משתלמת).

במכללת אורין שפלטר תוכלו ללמוד קורס שוק ההון במסלול ייעוץ השקעות וניהול תיקים שמאפשר להגיע לתפקידים הנ"ל, ולמשכורות הנ"ל, תוך שנתיים. ניתן לבחור בין לימודים בכיתה לבין לימודים מהבית, בעזרת הרצאות מצולמות, כשבכל מקרה מדובר בהרצאות של אנשי מקצוע בעלי ניסיון רב בהוראה בשוק ההון. בנוסף מקבלים כל התלמידים ספרי לימוד מפורטים עם הסברים ברורים וגישה לאתר אינטרנט עם שלל תרגילים (ופתרונות). בזכות הלמידה המשמעותית אחוזי ההצלחה של תלמידי אורין שפלטר בכל המבחנים שיש לעבור כדי לעבוד בשוק ההון גבוהים במיוחד - וכאמור תוך שנתיים כבר אפשר להתחיל לעבוד בתחום. למכללה יש גם חברת השמה בבעלותה - חברה שמתמחה בהשמה בשוק ההון ועל כן מסייעת מאוד לבוגרים ולבוגרות למצוא משרות שמתאימות להם במיוחד.

 

לימוד שוק ההון באינטרנט 

הגדלת ההכנסה היא המטרה המקצועית העיקרית של כל אחד מאיתנו. זה נחמד לעבוד בתחום שאוהבים ויש גם מקצועות עם הרגשה של שליחות, אך בסופו של דבר, כולנו עובדים כדי להביא כסף הביתה וכדי שנוכל לחיות בצורה נוחה, וזה אומר לקנות בית יפה, רכב איכותי, ריהוט מרשים וכמובן, פינוקים בדמות חופשות וצעצועים לילדים. עם זאת, ההכנסה הממוצעת בישראל היא פשוט לא מספיקה. כדי להגדיל את ההכנסה, הרבה מאוד אנשים פונים למקורות הכנסה שונים – חלקם אקטיביים וחלקם פאסיביים. כמובן שהכנסה פאסיבית היא ההכנסה הטובה ביותר, ואותה אפשר להשיג דרך השקעות בשוק ההון. אנשים אשר מתעסקים בשוק ההון מחפשים כל הזמן השקעות רווחיות ובכך, להביא להכנסה פאסיבית גדולה מאוד.

מרצה לביטוח

יש שתי דרכים עיקריות להשקעה בשוק ההון, כאשר הראשונה היא באמצעות בתי השקעות. לכל בית השקעות יש את תחום ההתמחות שלו – כולל שוק ההון כמובן, אך יש כאלו שמתמחים בנדל"ן, השקעה בסטארט אפים, קרנות גמל ופנסיה ועוד. לימודים במסלול ביטוח אלמנטרי בדיוק בשבילך.  לכן, חשוב מאוד להקשיב ולהתייעץ עם מומחים שיכוונו אתכם לדרך הנכונה, אם רצונכם הוא אכן להשקיע בבורסה. השקעה נכונה בזמן הנכון זוהי הדרך הכי טובה למקסם את הרווח תוך כדי שמורידים את הסיכון להפסד.

לדלג על התיווך

הדרך השנייה היא לעשות זאת לבד וזה אפשרי. עשו הסבה מקצועית עוד היום.  כיום, ניתן לבצע קורסים של לימוד שוק ההון באינטרנט ולהיכנס לעובי הקורה מבלי להתעסק עם סוכנים ויועצי השקעות. למעשה, אין שום הגבלה או צורך ברישיון כדי להשקיע בשוק ההון (אלא רק לייעץ לאנשים אחרים) ולכן, לימוד באינטרנט בקורסים איכותיים זוהי בהחלט אופציה ראויה. באורין שפלטר מעניקים את האפשרות ללמוד את הנושא בקורס מקוון מהשורה הראשונה, בו אפשר להבין את השוק, לראות את השינויים שנעשים בו, ולבסוף, לדעת מתי ואיך להשקיע כדי לייצר את אותה הכנסה פאסיבית חשובה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.