לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודי ניהול תיקי השקעות צרו עימנו קשר: 074-757-9813

ידע זה כוח

היכולת לאגור ולצבור ידע היא חשובה מאוד, לא רק למען הידע הכללי, אלא למען רווחים פיזיים ורלוונטיים יותר. כיום יש הרבה מאוד קורסים, סדנאות ושיעורים מהם אפשר ללמוד הרבה ולסיים אותם עם האפשרות להשיג רווח ממשי בדמות כסף. שוק ההון הוא מונח מאוד מאיים, אך המציאות היא שכאשר לוקחים קורס מתאים, אפשר לקבל מידע רלוונטי ופרקטי שיעזור לשדרג את ההשקעות וההכנסות.

קורס ייעוץ משכנתאות אונליין

במכללת אורין שפלטר, שהיא המובילה בישראל בתחומים הפיננסים השונים, ניתן להיכנס למסלול לימודים ייעודי בתחום ניהול תיקי השקעות, ובתוך כך, לקחת קורס בנושא שוק ההון למתחילים. הקורס מאפשר לקבל מושג לגבי השוק, ולראות כיצד אפשר לנצל אותו לטובתכם, הן כמשקיעים והן כמנהלי תיקים.

שוק ההון הוא ישות מורכבת, מרתקת ומתגמלת - בתנאי שמתנהלים בו באופן מושכל ועל בסיס ידע וכלים רלוונטיים. שוק ההון הוא זה שמניע את גלגלי המשק, כל משק מודרני, ובמקביל מאפשר לכל מי שיש לו כסף פנוי ליהנות מהכנסות נוספות בזכות אותו כסף פנוי. שוק ההון הוא גם מקור לתעסוקה שמניבה הכנסות חודשיות נאות מאוד ומתאפיינת בתנאים מצוינים - כשגם מתחילים יכולים להגיע אל תפקידים דוגמת מנהל תיקי השקעות, יועץ השקעות או משווק השקעות.

לימודים בשוק ההון

במכללת אורין שפלטר תוכלו ללמוד במסלול שמתאים לקהל הרחב ושכל אחד ואחת יכולים להתקבל אליו - מסלול נקרא "ייעוץ השקעות וניהול תיקים". הלימודים של קורס ניהול תיקי השקעות כוללים קורסים שונים שמקנים את כל הידע הדרוש לטובת עבודה בשוק ההון ומכינים את התלמידים למבחנים שיש לעבור כדי לעבוד בתחום ההשקעות. כדאי לדעת שיועצי ומשווקי השקעות משתכרים בין 8,000 ל-16,000-18,000 ש"ח בחודש, ואילו מנהלי תיקים יכולים להגיע לשכר גבוה אפילו יותר - 20,000-25,000 ש"ח. בנוסף מציעים הבנקים ובתי ההשקעות לאנשי מקצוע אלה הטבות רבות (למשל משכורת 13), עמלות, יציבות תעסוקתית וסביבת עבודה נעימה ותומכת.

המבחנים שאותם יש לעבור כדי לעסוק בייעוץ השקעות או בשיווק השקעות הם בכלכלה, דיני ניירות ערך, חשבונאות, סטטיסטיקה ומימון וניתוח ניירות ערך. על-מנת לעבוד כמנהלי תיקים יש לעבור את כל המבחנים הנ"ל ועוד מבחן אחד ספציפי לתחום זה. כאמור אין צורך בידע קודם - המרצים המיומנים הם בעלי ניסיון רב בהכנת תלמידים במקצועות הקשורים לשוק ההון, ויעזרו גם לכם להגיע לכל מבחן עם כל מה שצריך כדי להצליח. ניתן להשלים את כל המסלול תוך שנתיים (ולפעמים אפילו פחות), ולאחר מכן תוכלו להיעזר גם בחברת ההשמה של אורין שפלטר כדי להתקבל למשרה המתאימה לכם ביותר תוך זמן קצר.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.