לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

במודעות דרושים רבות אחד הסעיפים שמוגדרים כחובה הוא ניסיון. בפרט כך הדבר במשרות שנחשבות איכותיות, כלומר מציעות שכר נאה ותנאי עבודה מצוינים. זהו כמובן חסם של ממש בפני צעירים שרוצים ליהנות מקריירה מתגמלת באמת - אבל גם לחסרי הניסיון ישנן אפשרויות תעסוקה מוצלחות ובפרט בשוק ההון. עבודה בשוק ההון ללא ניסיון אפשרית בבנקים ובבתי השקעות בתפקידים כמו יועץ השקעות, מנהל תיקים ומשווק השקעות. סיבה טובה נוספת לפנות למסלול זה היא שאין צורך בתואר אקדמי כדי לעסוק בייעוץ או שיווק השקעות, וגם לא בניהול תיקים - כל שנדרש הוא לעבור 5 או 6 מבחנים של הרשות לניירות ערך ולהשלים סטאז' של 6 או 9 חודשים (שניתן לבצע אותו גם במקביל ללימודים).

עבודה בשוק ההון ללא נסיון

יועצי השקעות משתכרים 8,000-16,000 ש"ח, משווקי השקעות מרוויחים בין 8,000 ש"ח לחודש ל-18,000 ואילו מנהלי תיקים בראשית הדרך נהנים משכר של 10,000 ש"ח ולאחר צבירת הניסיון - גם ממשכורות של 20,000-25,000 ש"ח. בנוסף עשויים אנשי המקצוע בתחומים הנ"ל ליהנות מהטבות שונות דוגמת משכורת 13 או בונוסים על הישגים, וכמובן מסביבת עבודה נעימה. לקורס שוק ההון למתחילים מחיר משתלם אשר עוזר לכל אחד להשתלב. 

המבחנים של הרשות לניירות ערך הם במקצועות סטטיסטיקה ומימון, דיני ניירות ערך ואתיקה, כלכלה, חשבונאות, ניתוח ניירות ערך וניהול תיקים. על-מנת לעסוק בייעוץ או שיווק השקעות אין צורך לעבור את המבחן האחרון, וכמו כן הסטאז' קצר יותר - 6 חודשים לעומת 9 עבור מנהלי תיקי השקעות. בכל מקרה ניתן להשלים את כל הדרישות תוך שנתיים - ובמיוחד אם לומדים במסלול הייעודי שמציעה מכללת אורין שפלטר. המסלול כולל הכנה לכל המבחנים הנ"ל - הכנה שמבוססת על הרצאות שמועברות על-ידי מרצים שהוראה היא מומחיותם, ועל תרגול רחב היקף, בין השאר באמצעות אתר אינטרנט שכולל מבחר רחב מאוד של שאלות ותשובות בדומה לתרגילים שמופיעים במבחנים.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.