לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

אנחנו חיים בעידן שמקנה לנו מגוון רחב מאוד, עצום, של אפשרויות בחירה. האפשרויות קיימות בכל תחום כמעט, וגם בשוק התעסוקה ממתינות לנו הזדמנויות רבות. במרבית המקרים הבחירה הראשונית במסלול קריירה מתרחשת בסביבות גיל 20-25. לעתים הבחירה מתגלית כנכונה, אבל ישנם גם מקרים שבהם לאחר שכבר לומדים מספר שנים ואפילו מתחילים לעסוק בתחום מסוים, אנחנו מגלים שזו לא הבחירה הטובה ביותר עבורנו.

בעידן שבו כאמור ישנן אפשרויות רבות, וממילא שוק התעסוקה מתאפיין בדינמיות רבה, אין שום חובה להישאר במקום שלא מספק לנו את מה שאנחנו מצפים מהעבודה. כשמחפשים רעיונות לשינוי קריירה כדאי להכיר את שוק ההון, ובפרט את התפקידים יועץ השקעות, משווק השקעות ומנהל תיקים.

רשיון מנהל תיקים

תפקידים אלה מוצעים על-ידי בנקים ובתי השקעות. השכר ההתחלתי בהם הוא 8,000-10,000 ש"ח ולאחר צבירת מספר שנות ניסיון המשכורות החודשיות הן בין 16,000 ש"ח ל-25,000 ש"ח. בנוסף מעניקים המוסדות הפיננסיים סביבת עבודה תומכת ומטופחת, ועוד כדאי לדעת שניתן גם לפתוח עסק עצמאי לייעוץ השקעות או ניהול תיקים - עסק שמטבע הדברים עשוי לספק הכנסות גבוהות במיוחד לאנשי מקצוע רציניים וחרוצים.

סיבה טובה נוספת לבחור בשינוי קריירה אל התפקידים הנ"ל בשוק ההון היא ההכשרה המהירה יחסית - תוך שנתיים תוכלו להשלים את כל הדרישות של הרשות לניירות ערך ולקבל את הרישיון לעסוק בייעוץ השקעות, ניהול תיקים או שיווק השקעות. הדרישה העיקרית היא מעבר 5 או 6 מבחנים שנלמדים במסגרת קורס ייעוץ השקעות: יועצי ומשווקי השקעות נבחנים בכלכלה, חשבונאות, מימון וסטטיסטיקה, דיני ניירות ערך וניתוח ניירות ערך, ואילו מנהלי תיקים נבחנים בכל הנ"ל ובנוסף במבחן ייעודי לניהול תיקים. במכללת אורין שפלטר מוצעים קורסים להכנה לקראת כל המבחנים. בזכות הניסיון הרב של המרצים ושיטות הלימוד שפותחו במכללה גם למי שאין כל ידע קודם יש סיכוי גבוה במיוחד להצליח במבחנים ולהשלים את המסלול תוך עד שנתיים. בנוסף יש למכללה חברת השמה משלה אשר מסייעת לבוגרים להתקבל לתפקידים המבוקשים בשוק ההון וליהנות מהקריירה החדשה מיד עם השלמת הלימודים. ניתן למצוא עבודה בשוק ההון ללא נסיון בעזרת מחלקת ההשמה של המכללה. 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.