לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודים בתחום שוק ההון צרו עימנו קשר: 074-757-9813

הבחירה במקום לימודים היא בחירה קשה כמעט כמו בחירה במקצוע עצמו. אנשים בוחנים את התוכן, את הסביבה, את השירות לסטודנט ועוד, ובסוף, אמורים להגיע להחלטה איכותית עבורם. בנושאים הפיננסים, ההתלבטות היא פשוטה יותר וקבלת המלצות על לימודי שוק ההון ניתן לראות בבירור שבמכללת אורין שפלטר נותנים את המענה הנרחב ביותר עבור הסטודנטים. באורין שפלטר ניתן להיכנס למסלול לימודים ייעודי לשוק ההון ולקבל את ההכשרה לעבוד בתחום, באמצעות מסלול ממוקד, סטאז' במקומות הטובים ביותר, והכנה אידיאלית למבחני הלשכה של הרשות לניירות ערך.

מרצה לביטוח

באורין שפלטר מציגים נתונים מרשימים של מספר הניגשים והעוברים, ואין כל ספק שאנשים שרוצים להצליח בתחום ולהרוויח בגדול, צריכים לשקול את ההרשמה למכללה המקצועית הטובה בישראל בתחום הפיננסים והכלכלה.

אנשים רבים מבקשים לצבור ידע לגבי שוק ההון ולקבל כלים שיעזרו להם להתנהל בשוק זה באופן מיטבי. לעתים הרצון ללמוד נובע מההבנה שכדי להשקיע באופן מושכל נדרשים הידע והכלים הנ"ל, ובמקרים אחרים מהווים הלימודים קרש קפיצה לקריירה מוצלחת מאוד. כך או כך ישנן לא מעט אופציות של קורסים, ובהתאם עבור מי שמתלבט בין מספר אפשרויות של לימודי שוק ההון המלצות של בוגרות ובוגרים הם אחד הפרמטרים לבחירה. אם תשאלו את מי שלמד במכללת אורין שפלטר, תוכלו לשמוע חוות דעות חיוביות במיוחד - ובעיקר שביעות רצון גבוהה מהתפקיד אליו הגיעו בזכות הלימודים.

לימודי תעודה שוק ההון

המסלול שאותו מציעה המכללה, שמהווה את מוסד הלימודים המוביל בתחום ההשכלה הפיננסית בישראל, נקרא ייעוץ השקעות וניהול תיקים. לימודי תעודה שוק ההון מאפשרי לכם להוציא רשיון בתחום ולעבוד בו. קצב הלימודים נקבע על-ידי כל תלמיד ותלמידה, וניתן לעבור את המסלול גם תוך 18 עד 24 חודשים. בסיום המסלול מקבלים הבוגרים רישיון לעסוק בייעוץ השקעות, ניהול תיקים או שיווק השקעות, ויכולים לעבוד במשרות משתלמות אלה בבנקים ובבתי השקעות. השכר בתפקידים אלה מתחיל ב-8,000-10,000 ש"ח לחודש (לפני בונוסים ועמלות) ויכול להגיע גם לכ-20,000 ש"ח בחודש. בנוסף נהנים יועצי ההשקעות ומנהלי התיקים מתעסוקה יציבה לטווח ארוך ומסביבת עבודה איכותית להפליא.

ההמלצות החיוביות אודות לימודי שוק ההון באורין שפלטר נובעות משתי סיבות עיקריות: ראשית, המרצים המנוסים, שיטות הלימוד החדשניות והתרגול הרב מבטיחים הכנה אופטימלית ואחוזי הצלחה גבוהים במיוחד במבחנים (המסלול כולל 5 או 6 מבחנים, בהתאם לרישיון המבוקש); ושנית, לאחר השלמת המסלול הבוגרים יכולים להיעזר בחברת ההשמה של המכללה שמתמחה ביצירת שידוכים מושלמים בין מי שעברו את כל המבחנים לבין משרות משתלמות בשוק ההון. קורס ניהול תיקי השקעות עצמאי מאפשר לכם להוציא רשיון בתחום ולהפוך בעתיד לעצמאים בתחום. 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.