לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

ניהול תיקי השקעות הוא אחד התפקידים הבכירים ביותר בשוק ההון - ובהתאם גם אחד המתגמלים ביותר. על-מנת לעסוק בתפקיד זה נדרש רישיון מטעם רשות ההון ביטוח וחיסכון (יחידה עצמאית במשרד האוצר שבין תפקידיה פיקוח על תחום החיסכון הפנסיוני, על השירותים הפיננסיים וגם על ענף הביטוח). הרישיון לנהל תיקי השקעות ניתן למי שעובר בהצלחה 6 מבחנים: בכלכלה, חשבונאות, מימון וסטטיסטיקה, דיני ניירות ערך, ניתוח ניירות ערך וניהול תיקים.

במכללת אורין שפלטר תוכלו ללמוד בקורסי הכנה לכל אחד מהמבחנים הנ"ל, וכך להבטיח לעצמכם סיכוי גבוה במיוחד לעבור אותם ולהשלים את המסלול כולו בזמן הקצר ביותר האפשרי. בזכות הניסיון הנרחב של המרצים במכללה ושיטות הלימוד העדכניות, ניתן לקבל את הרישיון תוך 18-24 חודשים גם אם אין לכם כל ידע קודם בתחום או זיקה כלשהי להשקעות וניהול תיקים. לימודי ניהול השקעות מתאימים לשילוב ביחד עם עבודה. 

ניהול תיקי השקעות

הקורס החשוב ביותר במסלול הוא באופן טבעי זה שמכין את התלמידים למבחן האחרון, בניהול תיקים. לימוד שוק ההון למתחילים יכול להיות קצת מרתיע בהתחלה, אך עם המרצים באורין שפלטר הכל נהיה פשוט יותר. חומר הלימוד כולל שלל נושאים רלוונטיים כמו הגדרת צרכי לקוח, קביעת רמת הסיכון בכל תיק, שיטות ניהול סיכונים, מדדי השוואות, תגובות לסיטואציות שונות, ניצול הזדמנויות (למשל ארביטראז'), חישובי תשואות ועוד. עוד מרכיב חשוב בקורס זה, כמו גם בקורסים האחרים, הוא תרגול משמעותי של החומר כך שהתלמידים יגיעו מוכנים לבחינה באופן הטוב ביותר האפשרי.

לאחר קבלת הרישיון תוכלו לעבוד בתור מנהלי תיקי השקעות הן כשכירים והן כעצמאיים. שכירים זוכים למשכורות חודשיות של בין 10,000 ל-20,000 ש"ח (ככל שישנו ותק רב יותר, כך השכר נוסק), ואילו אצל העצמאיים גובה ההכנסות החודשי תלוי אך ורק במרצם וכישוריהם, ועשוי להיות מרשים במיוחד. אם תרצו להתקבל לבית השקעות מוביל תוכלו להיעזר בחברת ההשמה של אורין שפלטר, שאמונה על השמה מהירה ומדויקת בשוק ההון.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.