לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודים בתחום שוק ההון צרו עימנו קשר: 074-757-9813

להבין את שוק ההון זוהי משימה גדולה ומסובכת, שיכולה לקחת הרבה מאוד זמן. עם זאת, צריך להתחיל מאיפשהו ועדיף לעשות זאת מוקדם, וברמה הכי גבוהה שיש. בבירור לגבי לימוד שוק ההון למתחילים אפשר להבין שיש הרבה מאוד אופציות, אך מעטות מהן מושכות כמו מכללת אורין שפלטר. מכללת אורין שפלטר היא המכללה המקצועית המובילה בישראל בתחום הכלכלה והפיננסים והיא מציעה קורסים ייעודיים ואף מסלולי לימוד איכותיים בנושא של שוק ההון.

הסטודנטים של אורין שפלטר נכנסים לסטאז' במקומות הכי נחשקים בתחום ואף מגיעים מוכנים במאת האחוזים למבחני הלשכה של הרשות לניירות ערך. הסטודנטים מקבלים את כל הכלים להתמודדות עם שוק ההון ולומדים להשקיע בחוכמה ובאחריות.

שוק ההון הוא מקום מצוין לחפש בו הזדמנויות מכל הסוגים - אבל גם מקום שגובה שכר לימוד יקר מאוד ממי שאינו בקיא בו. בהתאם לימודי שוק ההון הם מוצר מבוקש שמניב תועלת רבה, ובפרט הם מומלצים למתחילים. קהל יעד מרכזי נוסף של לימודים אלה הוא מי שרוצים להתמקצע בתחום ולעסוק בו - כיועצי השקעות, כמשווקים של מוצרי השקעות או כמנהלי תיקים. במכללת אורין שפלטר מוצע מסלול לימוד שוק ההון למתחילים שמתאים לכולם - אין צורך בידע קודם, בזיקה לשוק ההון, בשליטה במתמטיקה או בניסיון כלשהו, כל אחת וכל אחד יכולים ללמוד ותוך שנה וחצי עד שנתיים להתחיל להתפרנס באופן קבוע במשרה נחשקת.

על-מנת לעבוד כיועצי השקעות, משווקי השקעות או מנהלי תיקים יש צורך ברישיון מטעם משרד האוצר. הרישיון ניתן למי שעומד במבחנים במקצועות סטטיסטיקה ומימון, חשבונאות, כלכלה, דיני ניירות ערך, ניתוח ניירות ערך וניהול תיקים (מי שרוצה רישיון ייעוץ או שיווק פטור מהמבחן האחרון). מסלול הלימודים של אורין שפלטר כולל קורסי הכנה לכל אחד מהמבחנים הנ"ל. הקורסים מעודכנים בהתאם לכל השינויים במבנה המבחנים ובחומר הלימוד, מועברים על-ידי מרצים בעלי ניסיון מגוון בהוראה וכוללים תרגול רב שתורם במידה משמעותית מאוד למידת המוכנות של כל תלמיד ותלמידה (בין השאר באמצעות אתר אינטרנט עם שאלות ממבחנים דומים קודמים ופתרונות מפורטים וברורים). ניתן גם לקחת את הקורסים באינרטנט וללמוד את הקורס שוק ההון לימוד עצמי

בסיומם של לימודי שוק הון אלו, ועם קבלתו של הרישיון המיוחל, יכולים התלמידים באורין שפלטר להיעזר גם בחברת ההשמה של המכללה. חברת ההשמה מתמחה בשוק ההון, ומסייעת לכל מי שרוצה בכך למצוא משרה מתאימה להעדפותיו תוך זמן קצר. יועצי השקעות ומשווקי השקעות משתכרים בין 8,000 ל-18,000 ש"ח בחודש והמשכורות של מנהלי תיקים נעות בין 10,000 ש"ח ל-20,000 ש"ח. בכל המשרות ישנם גם בונוסים ועמלות, ועוד סיבה טובה ללמוד על-מנת להגיע אליהן היא תנאי העבודה המצוינים בבתי ההשקעות ובבנקים.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.