לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודי ניהול תיקי השקעות צרו עימנו קשר: 074-757-9813

הובלה להצלחה

כשמרבית האנשים שומעים את המונח תיקי השקעות הם קצת נרתעים. הפחד משוק ההון הוא גדול ואנשים חוששים להשקיע כספים בתחומים בהם הם לא מבינים. גם אנשים אשר מנסים קצת להתעסק עם מניות וקרנות, עושים זאת בסכומים קטנים. כאשר מחליטים ללכת שלב אחד קדימה, עדיף לפנות לאנשי מקצוע בדמות יועצי שוק ההון שיוכלו להוביל אתכם להצלחה. כאשר פונים ליועץ השקעות איכותי, מקבלים אנשים ששוחים בחומר ויודעים כיצד להשיג תשואות נאות מאוד לאורך זמן.

התחום של ייעוץ השקעות הוא מאוד מבוקש, וכדי להיכנס אליו בצורה חלקה, העדיפות היא ללמוד במכללת אורין שפלטר, שמציעה קורסים בנושא של ניהול תיקי השקעות וכיצד לשחק בשוק ההון באופן עצמאי.

שוק ההון הוא עולם מורכב מאין כמותו. בין אם אתם משקיעים חובבים שמבקשים לדעת טוב יותר כיצד לנהל את כספם, בין אם החלטתם לנצל את האפשרויות השונות שמקנה שוק זה כאפיק הכנסה נוסף לעבודה ה"רגילה" (על בסיס השקעות בקנה מידה נרחב יותר) ובין אם אתם מבקשים לעבוד בתחום זה - בכל מקרה לימודים הם המפתח להצלחה. כמו בתחומים רבים בימינו, גם כשהמטרה היא הבנה מעמיקה של שוק ההון לימוד עצמי הוא אופציה אפשרית. יחד עם זאת ישנם מצבים בהם ההמלצה היא כן להיעזר בקורסים שמועברים על-ידי אנשי מקצוע מנוסים.

גם כשמטרת הלימוד היא הגעה למשרה כמו יועץ השקעות, מנהל תיקים או משווק מוצרים פיננסיים, ישנה בחירה בין לימוד בכוחות עצמכם לבין לימודים מסודרים. בכל מקרה חשוב להבין כי על-מנת לעבוד בתפקידים הנ"ל - בבנק, בבית השקעות או כעצמאיים - יש צורך בקבלת רישיון ממשרד האוצר. קבלת הרישיון מותנית במעבר 5 או 6 מבחנים - בכלכלה, בסטטיסטיקה ומימון, בחשבונאות, בדיני ניירות ערך, בניתוח ניירות ערך ובניהול תיקים (יועצי השקעות ומשווקים פטורים מהמבחן האחרון). כאשר בוחרים לקחת קורס שוק ההון המלצות על הקורסים זה משהו שחייב לקרוא. באופן עקרוני לימודים מסודרים אינם חובה ותוכלו להירשם למבחנים, שנערכים ע"י משרד האוצר והרשות לניירות ערך. אם אתם חרוצים, יסודיים ובעלי זיקה לכלכלה, יש לכם סיכוי בלתי מבוטל להצליח במבחנים גם על בסיס לימוד עצמי - אבל מצד שני חשוב לציין שמדובר במבחנים מאתגרים, כך שהשתתפות בקורס הכנה מקצועי אליהם משפרת במידה ניכרת את סיכויי ההצלחה בהם. לימודי השקעות בסופו של דבר דורשים התמדה ותרגול.

במכללת אורין שפלטר מוצע מסלול שמבטיח הכנה מושלמת לכל המבחנים הנ"ל, ותוכלו ללמוד אותו או בכיתה או אצלכם בבית, דרך אתר מושקע שכולל גם הרצאות מצולמות וגם שפע שאלות (עם פתרונות מפורטים וברורים) לטובת תרגול מקיף. לימודים באורין שפלטר מבטיחים גם סיוע לאחר מעבר כל המבחנים - למכללה חברת השמה אשר מתמחה בשוק ההון ומסייעת במציאת משרה מתאימה תוך זמן קצר.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.