לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודים בתחום המשכנתאות צרו עימנו קשר: 074-757-9813

אחד התחומים הנחשקים ביותר בישראל הוא תחום ההייטק. ישראל היא אומת ההייטק ויש הרבה מאוד אפשרויות שכוללות עבודה מגוונת, מעניינת, מאתגרת, כיפית ורווחית. עם זאת, זו עבודה שלא מתאימה לכל אחד, מכל מיני סיבות, כאשר אחת הסיבות היא השעות הארוכות והלא הגיוניות. לכן, הרבה מאוד אנשים רוצים לבצע הסבה מקצועית מהייטק אך לא לרדת מדי בשכר. האופציה הטובה ביותר היא ללכת לכיוון הפיננסיים, וללמוד במכללה מקצועית דוגמת אורין שפלטר.

במכללת אורין שפלטר מקבלים מסלולי לימודים פרקטיים במקצועות כמו משכנתאות, ביטוח וייעוץ השקעות, ובמקביל, מצליחים להיכנס לסטאז'ים בחברות גדולות מאוד במשק. כל הסבה היא לא פשוטה, אך כאשר עושים אותה במקום הנכון, אפשר להחליק בקלות לפרק הבא בחיים.

ההייטק נחשב לאחד התחומים האטרקטיביים, אולם בלא מעט מקרים מגלים העובדים בו שלא כל הנוצץ זהב. בפרט מקשות מאוד שעות העבודה הארוכות יום אחרי יום אחרי יום - ועל כן לא מפתיע לגלות שישנם מי שמבצעים הסבה מקצועית מהייטק. עבור מי שרוצה ליהנות גם מהכנסות נאות וגם משעות עבודה סבירות ישנן כמה אופציות, ובפרט מומלצים תחומי הביטוח ושוק ההון.

בתחום הביטוח יכולים ההייטקיסטים לשעבר לעבוד כסוכני ביטוח, מקצוע שפוטנציאל ההכנסות שלו גבוה מאוד, או כיועצים פנסיוניים - אנשי מקצוע שמסייעים לכל מי שזקוק לכך להיערך לקראת גיל הפרישה מהעבודה באמצעות מוצרי חיסכון מתאימים וביטוחים נחוצים. בשוק ההון המשרות הטובות ביותר הן מנהלי תיקי השקעות, יועצי השקעות ומשווקים.



המכנה המשותף לכל התפקידים הנ"ל הוא רמות שכר גבוהות, שהופכות למרשימות עוד יותר ככל שצוברים ניסיון. כך לדוגמה יועצים פנסיוניים מרוויחים בין 8,000 ל-18,000 ש"ח בחודש, מנהלי תיקי השקעות יכולים להגיע עם הזמן גם למשכורות של 20,000 ש"ח בחודש וגם סוכני ביטוח שנהנים מבונוסים ועמלות זוכים לשכר גבוה. בנוסף לכך, גם יועץ השקעות זוכה למשכורת קבועה בסכום נאה. 

מכנה משותף נוסף הוא האפשרות לבחור בין עבודה כשכירים לבין הקמת עסק עצמאי, שבו אמנם נדרשת עבודה קשה אולם מצד שני ישנו חופש רב יותר וגמישות מלאה מבחינת שעות העבודה. האופציה של הקמת עסק עצמאי רלוונטית הן לסוכני ביטוח, הן ליועצי השקעות, הן למנהלי תיקים והן ליועצים פנסיוניים, וכמובן שלאנשי מקצוע חרוצים שמשקיעים את מרב מרצם בעסק צפויות הכנסות נאות מאוד.

על-מנת להגיע למשרות הנ"ל (או לעבוד בתפקידים אלה כעצמאיים) נדרש רישיון (מטעם משרד האוצר או מטעם הרשות לניירות ערך, בהתאם לסוג המשרה). במכללת אורין שפלטר תוכלו ללמוד במסלולים מתאימים לכל אחד מהתפקידים המתגמלים ולהשלים את כל הדרישות תוך כשנה וחצי. למכללה גם חברת השמה שמתמחה בהשמה בענפי הביטוח ושוק ההון, כך שלכל מי שמבצע הסבה מהייטק צפויה עזרה גם במציאת עבודה חדשה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.