לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודים בתחום הכלכלה והפיננסים צרו עימנו קשר: 074-757-9813

המרדף אחרי תואר ראשון הוא קריטי במדינת ישראל. הרבה אנשים מעדיפים לעבוד בתחומים פיננסיים כמו ביטוח, משכנתאות או שוק ההון, ומגלים כי הדרישה היא בתואר מקצועי. לעיתים, אנשים מחפשים לעבוד בתחום אחרי שהשיגו את התואר האקדמי הראשון שלהם ומחפשים אחר לימודים לבעלי תואר ראשון שיתאימו למצבם בחיים ולדרישות שלהם. במכללת אורין שפלטר מעניקים לאנשים את האפשרות להשיג תואר ראשון בתחום פיננסי ברמה גבוהה, ולקבל מענה כולל לסטטוס שלהם. במכללה אפשר לעבוד בתור סטאז'רים או רפרנטים בביטוח כבר בשנה הראשונה, ולקבל את כל הכלים להצלחה מפיהם של אנשי המקצוע הטובים ביותר בישראל.

קורסים בביטוח

ניתן לבחור אחד ממגוון מסלולי לימוד, כאשר בחלק מהמקרים, התואר האקדמי יקנה פטור מקורסי בסיס, במה שעשוי לקצר מאוד את התהליך. 

לימודים לבעלי תואר ראשון

קבלת תואר אקדמי נתפשת כבסיס איתן לקריירה מוצלחת - אולם בעידן שבו שוק התעסוקה הוא דינמי להפליא, ישנם לא מעט מקרים שבהם גם אקדמאים מחפשים מסלול לימודים שיוביל אותם למשרות רצויות מבחינתם. דוגמה מצוינת של מסלול לימודים לבעלי תואר ראשון היא מסלול ניהול תיקים וייעוץ השקעות של מכללת אורין שפלטר. דוגמאות נוספות הן המסלולים להכשרת סוכני ביטוח אלמנטריים ופנסיוניים של המכללה שמהווה את מוסד הלימודים המוביל בארץ בתחומי הפיננסים והביטוח כמו למשל לימודי ביטוח לתואר ראשון.

את כל המסלולים הנ"ל יכולים בעלי תואר ראשון בכלכלה, מנהל עסקים או חשבונאות להשלים תוך שנה (כולל סטאז') - וכך להתחיל להתפרנס בשוק ההון או בענף הביטוח. כדאי לדעת כי בכל התפקידים אליהם מובילים אותם לימודים לבעלי תואר ראשון - יועצי השקעות, משווקים פנסיוניים, סוכני ביטוח אלמנטריים, מנהלי תיקי השקעות ועוד - רמת השכר גבוהה לאורך כל הדרך (החל מ-8,000-10,000 ש"ח לחודש עד 16,000-25,000 לחודש, לא כולל בונוסים) וכן מובטחת יציבות תעסוקתית לטווח הארוך. אופציה נוספת בחלק מהמקרים היא הקמת עסק עצמאי, שבו ההכנסות עשויות להיות גבוהות אף יותר ובכל מקרה הן תלויות רק במידת הרצינות והחריצות שלכם.

באופן עקרוני לימודי ייעוץ השקעות וניהול תיקים וכן לימודי ביטוח אלמנטרי וביטוח פנסיוני כוללים 6 קורסים - אולם בעלי תואר ראשון רלוונטי פטורים מ-3 מהם, ועל כן יכולים להשלים את הלימודים בקלות יחסית. עוד כדאי לדעת כי לאורין שפלטר חברת השמה שגם היא מתמחה בתחומי הפיננסים והביטוח, וכמובן שהיא מסייעת לכל הבוגרות והבוגרים להגיע למשרה מתאימה עבורם מיד עם השלמת הלימודים. למכללה גם סוכנות ביטוח שמאפשרת לאקדמאים שרוצים להפוך לסוכני ביטוח עצמאיים לצאת לדרך בראש שקט ועם קבלת תמיכה כלכלית עד לבניית תיק לקוחות שיניב את ההכנסה הרצויה.

 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.