לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

לימודי שוק ההון מחיר

לימודים בתחום שוק ההון הם קרש קפיצה להשקעות משוכלות שעשויות להניב רווחים נאים - וגם לקריירה משגשגת. בין האפשרויות התעסוקתיות הכדאיות ביותר שמציע עולם מרתק זה: ייעוץ השקעות, שיווק מוצרי השקעות וניהול תיקים. כשמתלבטים בין מספר אפשרויות של לימודי שוק ההון מחיר כל מסלול הוא מן הסתם שיקול, אבל כמו בכל השקעה חכמה, כדאי לבחור לא רק לפי העלות אלא גם על סמך התועלת הצפויה, כלומר בהתאם ליחס העלות-תועלת.

מסלול ייעוץ השקעות וניהול תיקים של מכללת אורין שפלטר מציע יחס עלות-תועלת משתלם במיוחד. ראשית, מדובר במכללה שמתמחה בהכשרה בתחום שוק ההון (וכן בענף הביטוח) ובהתאם צברה ידע רב וניסיון מגוון. שנית, כל אחד וכל אחת יכולים להתקבל למסלול זה - ותוך שנתיים להפוך ליועצי השקעות או מנהלי תיקים מבוקשים. אין צורך בשום ידע קודם וגם לא בזיקה כלשהי אל שוק ההון - המרצים המנוסים של אורין שפלטר אמונים על הכשרת כל התלמידים והכנתם באופן אופטימלי למבחנים של הרשות לניירות ערך (מבחנים שחובה לעבור כדי לקבל את הרישיון לעסוק בייעוץ, שיווק או ניהול השקעות.

הסיבה השלישית שבגללה כדאי לבחור במסלול זה היא האפשרות לבחור בין לימודים בכיתה לבין לימודים מהבית, בזמן הנוח לכם ובמחיר נמוך במידה משמעותית בהשוואה לאופציה הראשונה. המרכיב הרביעי ביחס העלות-תועלת המשתלם של לימודי שוק ההון באורין שפלטר הוא חברת ההשמה של המכללה - זוהי חברת השמה שמתמחה בעולם הפיננסים, ובהתאם הבוגרים והבוגרות של מסלול ייעוץ השקעות וניהול תיקים זוכים לעזרה יקרת ערך במציאת משרה מתאימה בבית השקעות או בבנק.

עוד כדאי לדעת כי כבר בתחילת הדרך רמת השכר של יועצי ההשקעות, מנהלי התיקים ומשווקי ההשקעות גבוהה למדי. יועץ השקעות שכר נע בין  - 8,000-10,000 ש"ח בחודש (לא כולל בונוסים) - וכי בהמשך הקריירה השכר מגיע גם לרמות של 16,000-20,000 ש"ח ואף מעבר לכך.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.