לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודים בתחום שוק ההון צרו עימנו קשר: 074-757-9813

כניסה אל תוך שוק ההון צריכים לשחות בחומר ובעיקר להתחיל בצורה נכונה – לימודים, הכשרה, סטאז' ורק אז עבודה במשרה מלאה. הסוד הוא שגם אנשים שכבר עשו תואר ראשון אקדמי יכולים לקבל הכשרה נכונה, ולהיכנס לתחום באופן מלא, ובאפילו באופן חלקי. את המענה של לימודי ייעוץ השקעות לבעלי תואר ראשון מעניקה מכללת אורין שפלטר, שהיא המכללה המקצועית הטובה והאיכותית ביותר בישראל בתחום הכלכלה והפיננסיים.

באורין שפלטר מעניקים לסטודנטים, גם אלו עם תואר קיים, מסלולי לימודים וקורסים במגוון תחומים, כולל ייעוץ השקעות, ואף מאפשרים לאנשים בעלי תארים רלוונטיים לקבל פטור מחלק ממקצועות הבסיס, אם הם חופפים. לבסוף, המכללה מכינה את הסטודנטים בצורה הכי נכונה לעבודה והשקעה בשוק ההון בדרך להצלחה.

לימודי ייעוץ השקעות לבעלי תואר

רובנו מאמינים כי תואר ראשון הוא ערובה לקריירה מוצלחת - אבל במציאות הנוכחית לא תמיד לימודים אקדמיים ממלאים את התקוות שאנחנו תולים בהם. בפרט זהו המצב בתחום הפיננסי, כשאנשי מקצוע מבוקשים כמו יועצי השקעות או מנהלי תיקי השקעות כלל לא זקוקים לתואר אלא לרישיון מטעם הרשות לניירות ערך. יחד עם זאת, אם כבר יש לכם תואר ראשון בתחום (בחשבונאות, כלכלה או מנהל עסקים), תוכלו להגיע לרישיון הנ"ל ולעבודה מתגמלת מאוד בתור יועץ השקעות בייעוץ השקעות או בניהול תיקים תוך זמן קצר ובמינימום השקעה.

למעשה, קורס לימודי ייעוץ השקעות לבעלי תואר רלוונטי כוללים 2 קורסים בלבד: דיני ניירות ערך וניתוח ניירות ערך (אם תרצו רישיון ניהול תיקים תלמדו עוד קורס אחד, בנושא ספציפי זה). דיני ניירות ערך ואתיקה מקצועית הוא קורס בן 60 ש"ל, ניתוח ניירות ערך הוא קורס בן 150 ש"ל וביחד עם הסטאז' הנדרש בן 6 החודשים (שניתן לבצע אותו במקביל ללימודי הקורס השני) תוכלו להשלים את הדרישות תוך פחות משנה - לקבל את הרישיון מהרשות לניירות ערך ולצאת לדרך. תוכלו לבחור בין עבודה כשכירים (בשכר התחלתי של 8,000-10,000 ש"ח ולאחר צבירת ניסיון גם 16,000-20,000 ש"ח לחודש הם משכורת מקובלת) לבין הקמת עסק עצמאי, שבו גובה ההכנסות תלוי אך ורק בכישרון שלכם ובחריצות שלכם.

במכללת אורין שפלטר תוכלו ללמוד את 2 הקורסים הנ"ל (וגם את קורס ניהול תיקי השקעות אם זהו התפקיד המבוקש מבחינתכם) גם מהבית. במתכונת זו עלות הלימודים נמוכה במידה רבה, ובנוסף תוכלו כמובן ללמוד בקצב האידיאלי עבורכם ובזמנים הנוחים ביותר. הלימודים מהבית מבוססים על הרצאות מצולמות, ספרי עזר מפורטים ובהירים ומבחר רחב של תרגילים ושאלות כפי שמופיעות במבחנים. גם מי שלומד בדרך ה"רגילה", בכיתה, מקבל כמובן גישה לאתר האינטרנט שכולל את כל אותם תרגילים ולצידם פתרונות מפורטים - כך שכל תלמידי המכללה מגיעים למבחנים ברמת מוכנות גבוהה במיוחד.

תואר בכלכלה, הוא אחד התארים המבוקשים ביותר בעולם האקדמי. במיוחד תואר משולב בכלכלה ומנהל עסקים או כלכלה וחשבונאות. הלימודים הנמשכים שלוש שנים, מכשירים את הסטודנטים מבחינה אקדמית, להבנה עמוקה של עולם הכלכלה המודרנית ואופן פעולתה. בסיום הלימודים, סטודנטים הרוצים למצוא תעסוקה יציבה, עם שכר הולם, פונים ללימודי ייעוץ השקעות במסגרת המכללות השונות ברחבי הארץ. לימודים מקוצרים לבעלי תואר ראשון, מאפשרים לרבים מהסטודנטים לסיים בזמן קצר מאוד את ההכשרה. הסטודנטים מקבלים פטור על קורסי המבוא הנדרשים בחשבונאות וכלכלה ובתחומים נוספים. כל זאת כמובן בהתאם לאופי של התואר הראשון שבידם. לימודי ייעוץ השקעות לבעלי תואר במכללת אורין שפלטר, מכשירים מדי שנה יועצים מובילים המשתלבים מיידית בעבודה.

לימודי ייעוץ השקעות המסלול הארוך והמקוצר


סטודנטים המגיעים ללא כל רקע קודם או השכלה בתחום, צריכים להשקיע מאמץ מוגבר בשביל לסיים את כל המבחנים הנדרשים. בשביל ייעוץ השקעות, יש לעבור חמישה מבחני יסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים. בסיום הלימודים, יש לבצע סטאז' של חצי שנה. המבחנים של הרשות לניירות ערך, הם תנאי הכרחי לשם קבלת הרישיון. אם יש לכם תואר בכלכלה ומנהל עסקים או בכלכלה וחשבונאות, המסלול המקוצר הוא הדרך המהירה עבורכם אל התעודה.

לימוד ייעוץ השקעות לבעלי תואר

הסטודנטים זכאים לקבל פטור ממבחנים הכרחיים, בהתאם למסלול הלימודים שלהם לתואר הראשון. חלק מהסטודנטים צריכים רק לעבור רק את הבחינות המקצועיות בנושאים של ניירות ערך. המסלול המקוצר יכול לקחת כמה חודשים בלבד, ולאחריו תוכלו כבר להתחיל את ההתמחות בתחום.

במכללת אורין שפלטר, אנחנו מכינים אתכם באופן יסודי לכל המבחנים הנדרשים. יש לנו מסלול ארוך לסטודנטים בלי רקע קודם ומסלול מקוצר לאנשים בעלי תואר ראשון. בכל שאלה בנושא, אתם מוזמנים לפנות אל היועצים שלנו בכל עת.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.