לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודים בתחום הביטוחים צרו עימנו קשר: 074-757-9813

הפן הכלכלי הוא ככל הנראה החשוב ביותר עבור מרבית האנשים כאשר הם בוחרים מקצוע לחיים. אנשים רוצים להשתכר טוב, כדי להעניק להם ולמשפחה שלהם חיים איכותיים. העדיפות היא כמובן להיכנס למקצוע רווחי, ויותר מכך, רווחי מהרגע הראשון. המקצועות הפיננסיים הם בדרך כלל כאלו, כאשר גם אנשים ללא ניסיון יכולים להרוויח סכומים עצומים ביחס לשכר הממוצע. כדי להיכנס למקצועות הללו, כמו ביטוח, משכנתאות ושוק ההון, צריך ללמוד במקום הנכון, ומבין כל האופציות בישראל, אורין שפלטר מעניקה את התמורה האולטימטיבית ביותר לסטודנט.

באורין שפלטר עובדים המרצים האיכותיים ביותר, ונעשים גם סטאז'ים במקומות הנחשבים ביותר. מהר מאוד ניתן לגלות כי שכר סוכן ביטוח מתחיל הוא גבוה במיוחד, ונותן חשק להתקדם בתחום המכובד והרווחי הזה.

שכר סוכן ביטוח מתחיל

אחד השיקולים בבחירת קריירה הוא השכר בתחילת הדרך. מבחינה זו עבודה כסוכן ביטוח היא אופציה כדאית מאוד - סוכני ביטוח זוכים מיד עם קבלתם לעבודה בחברת ביטוח למשכורות חודשיות של 6,000-7,000 ש"ח ועל כך מתווספים עוד בונוסים ועמלות, ועוד אופציה היא פתיחת עסק עצמאי שבו רמת ההכנסות נקבעת בהתאם למוטיבציה, ליכולות ולחריצות, ובהתאם עשויה להיות גבוהה מאוד.

הסיבה העיקרית לכך היא שהכנסותיו של סוכן ביטוח עצמאי כוללות שני רכיבים: האחד הוא בונוסים חד-פעמיים עבור כל פוליסת ביטוח שהוא מתאים ללקוחותיו, והשני הוא סכום חודשי קבוע שאותו הוא מקבל מחברת הביטוח כל עוד הפוליסה שמכר עדיין בתוקף. גם הבונוס החד-פעמי וגם הסכום החודשי הקבוע נקבעים בהתאם לגובה הפרמיה שמשולמת עבור הפוליסה, ובאופן טבעי ככל שמצטברים יותר לקוחות ויותר פוליסות, כך ההכנסה החודשית ההתחלתית תופחת.

עוד כדאי לדעת כי ישנם שני סוגי סוכני ביטוח: אלמנטרי ופנסיוני. סוכני ביטוח אלמנטריים מורשים להתאים ללקוחותיהם ביטוחי רכוש (דירות, רכב ועוד), ביטוחי נסיעות לחו"ל, ביטוחי תאונות אישיות, ביטוחים עסקיים, ביטוחי חבויות ועוד. סוכני ביטוח פנסיוניים מורשים למכור ביטוחי חיים, ביטוחי בריאות, ביטוחים סיעודיים, ביטוח אובדן כושר עבודה וגם מוצרי חיסכון לטווח הארוך דוגמת ביטוח מנהלים, קרן השתלמות ועוד - עוד מקור הכנסה שמגדיל את ההכנסות.

עבודה כשכיר מבטיחה הכנסה קבועה כבר בתחילת הדרך. יחד עם זאת ישנו פתרון גם עבור מי שרוצה להיות עצמאי וחושש שבדרך זו שכר סוכן ביטוח מתחיל עלול להיות נמוך מאוד (שכן עדיין לו התגבש לו קהל לקוחות רחב) - הפתרון הוא סוכנות ביטוח, שמאפשרת לסוכן לעבוד באופן עצמאי אבל משלמת לו משכורת חודשית עד שרמת ההכנסות שלו הופכת גבוהה מספיק (ולאחר מכן סוכן הביטוח מתחיל להחזיר את הכספים שקיבל).

במכללת אורין שפלטר לימודי ביטוח בתל אביב ובחיפה תוכלו ללמוד גם במסלול שמכשיר סוכני ביטוח אלמנטריים וגם במסלול שמכשיר סוכני ביטוח פנסיוניים. בוגרי שני המסלולים יכולים להיעזר בחברת ההשמה של המכללה כדי למצוא עבודה בחברת ביטוח, וכן להיעזר בסוכנות הביטוח של המכללה כדי לצאת לדרך עצמאית בראש שקט.

 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.