לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודים בתחום ההשקעות צרו עימנו קשר: 074-757-9813

להיכנס לשוק

תיקי השקעות יכולים להפוך אנשים לעשירים, אם יודעים לטפל בהם כמו שצריך. השקעות היא הדרך הנכונה ביותר להשיג הכנסה נוספת בצורה פאסיבית, אם כי זה לא קל כמו שזה נשמע. שוק ההון הוא סבוך ומורכב, ורק אנשים בעלי ההכשרה, הידע והניסיון, יכולים להוביל את התיק שלכם להצלחה. במכללת אורין שפלטר, שהיא המכללה המקצועית המובילה בישראל בתחום הכלכלה והפיננסיים, מציעים קורס ניהול תיקי השקעות עצמאי כחלק ממסלול שוק ההון שלהם.

הקורס מלמד את הסטודנטים את כל רזי המקצוע ואף שולח אותם לסטאז' בבנקי ההשקעות הגדולים ביותר בישראל, שם יוכלו להתפתח, ללמוד ואולי אף להשתלב בעתיד כעובדים מן המניין.

קורס ניהול תיק השקעות עצמאי

מנהלי תיקי השקעות הם אנשי מקצוע מבוקשים מאוד בימינו. ראשית, ישנם בתי ההשקעות שמשלמים למומחים בתחום הפיננסי בעלי רישיון ניהול תיקים משכורות שמתחילות ב-10,000 ש"ח ומגיעות גם ל-20,000-25,000 ש"ח בחודש (לפני בונוסים ועמלות). בנוסף ישנם גם אנשים פרטיים רבים שמעדיפים להפקיד את תיק ההשקעות שלהם בידי מומחה עצמאי, כך שמנהלי תיקים יכולים לבחור גם באופציה של הקמת עסק - אופציה שפוטנציאל ההכנסות שלה גבוה במיוחד. ניתן להתחיל עם ניהול תיקי השקעות קטנים ולהתפתח משם. 

בכל מקרה על-מנת לנהל תיקי השקעות של יותר מ-5 בני אדם שאינם קרובי משפחה שלכם יש צורך ברישיון שאותו מנפיק משרד האוצר. הרישיון מוענק לכל מי שעובר בהצלחה 6 מבחנים - בכלכלה, בסטטיסטיקה ומימון, בחשבונאות, דיני ניירות ערך, ניתוח ניירות ערך וניהול תיקים - ומשלים סטאז' של חצי שנה (שאותו אפשר לבצע כבר לאחר מעבר 4 המבחנים הראשונים). אין צורך בידע קודם, תואר אקדמי או ניסיון כלשהו - כל מי שעובר את המבחנים הנ"ל יכול להפוך למנהל תיקי השקעות עצמאי (או שכיר, כמובן), ועם הלימודים הנכונים ניתן לעשות זאת תוך שנה וחצי עד שנתיים. 

במכללת אורין שפלטר מוצעים קורסים בכל המקצועות הנ"ל. הקורסים מועברים על-ידי מרצים שמומחיותם שלהם היא הכנה לבחינות שיש לצלוח בדרך לקבלת רישיון ניהול תיקים. פרמטר נוסף לבחירת המרצים הוא אחוזי ההצלחה של תלמידיהם במבחנים, ועוד דרך שבה מבטיחה המכללה הכנה מיטבית היא אתר אינטרנט שבו שפע תרגילים ושאלות כפי שיופיעו במבחן, ולצידם פתרונות מפורטים. כמו כן מאפשרת אורין שפלטר למי שנכשל במבחן לחזור על הקורס ללא תשלום נוסף. עוד כדאי לדעת כי בעלי תואר אקדמי רלוונטי פטורים מ-3 הבחינות הראשונות ויכולים להגיע לתפקיד מנהל תיק השקעות עצמאי תוך פרק זמן קצר. אופציה נוספת היא לימודים מהבית - על בסיס אתר האינטרנט הנ"ל וההרצאות המצולמות, ולמי שבוחר בדרך הזו עלות רכישת המקצוע נמוכה יותר.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.