לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

קורס שוק ההון מומלץ

ישראלים רבים מחפשים קורסים בשוק ההון, כשללימודים יכולות להיות מטרות שונות: ישנם מי שרוצים להבין את העקרונות הבסיסיים של שוק ההון על-מנת להשקיע בחוכמה סכום כסף פנוי, ישנם מי שמבקשים להפוך למשקיעים מקצועיים ולזכות ברווחים נאים על סמך הפעילות שלהם בשוק זה וישנם גם מי שעבורם הלימודים הם קרש קפיצה לקריירה עם הכנסה ודאית לאורך זמן. כשבוחרים קורס שוק ההון מומלץ להתאים את הלימודים ליעד - וכשהיעד הוא עבודה בשוק ההון, האופציה המשתלמת ביותר היא מסלול ייעוץ השקעות וניהול תיקים של מכללת אורין שפלטר.

לימודים לחיילים משוחררים
Caption

מסלול זה מאפשר לכל אחד ולכל אחת - בלי קשר לידע הנוכחי שלהם וגם ללא כל ניסיון בתחום שוק ההון - להגיע תוך שנה וחצי עד שנתיים למשרה מבוקשת כמו יועץ השקעות, מנהל תיקים או משווק השקעות. משווק או יועץ השקעות שכר יכול לשתנות בהתאם למקום העבודה. השכר החודשי ההתחלתי במשרות אלה הוא 8,000-10,000 ש"ח, עם הניסיון תופחת המשכורת ומגיעה גם לרמות של 20,000-25,000 ש"ח לחודש, וכמו כן ישנם בונוסים ועמלות וגם אפשרות להקים עסק עצמאי שבו ההכנסות עשויות להיות גבוהות אף יותר.

סיבה אחת לכך שכשמחפשים קורס בשוק ההון מומלץ לבחור באורין שפלטר היא הרמה הגבוהה של צוות ההוראה במכללה. המרצים בכל הקורסים נבחרים בין השאר על סמך אחוזי ההצלחה של תלמידיהם במבחנים של משרד האוצר והרשות לניירות ערך והמומחיות שלהם היא הכנה לאותם מבחני חובה בדרך לקבלת רישיון ייעוץ השקעות, ניהול תיקים או שיווק השקעות. סיבה שנייה היא שיטות הלימוד המתקדמות, שנשענות גם על אתר אינטרנט ייחודי ובו שפע תרגילים עם פתרונות, הרצאות מצולמות ועוד תכנים שעוזרים לכל תלמיד ולכל תלמידה להגיע מוכנים באופן מושלם לכל מבחן. הסיבה השלישית היא חברת ההשמה של המכללה שעוזרת לבוגרות ולבוגרים למצוא את המשרות המתאימות להם ביותר בבנקים ובחברות ההשקעות לאחר מעבר כל המבחנים.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.