לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודים בתחום שוק ההון צרו עימנו קשר: 074-757-9813

ההכנסה הממוצעת בישראל היא פשוט לא מספיקה לנוכח יוקר המחייה, שמקשה על קניית דירה וחיים ברמה גבוהה במיוחד. כדי להגדיל את ההכנסה, הרבה מאוד אנשים פונים למקורות הכנסה שונים – חלקם אקטיביים וחלקם פאסיביים. כמובן שהכנסה פאסיבית היא ההכנסה הטובה והנחשקת ביותר, והדרך הטובה ביותר להשיג אותה היא באמצעות השקעות בשוק ההון. אנשים אשר מתעסקים בשוק ההון מחפשים כל הזמן השקעות רווחיות ובכך, להביא להכנסה פאסיבית גדולה מאוד. הבנה בשוק ההון לא באה לבד, ויש צורך בהכשרה ולימודים ברמה גבוהה.

בחיפוש אחר לימודי שוק ההון בחיפה אפשר לראות שמכללת אורין שפלטר מתבלטת מעל כולם. המכללה המקצועית המובילה בישראל מציעה מסלול לימודים ייעודי ופרקטי, עם סטאז' בחברות ענק והכנה מושלמת למבחני הלשכה של הרשות לניירות ערך.

לימודי שוק ההון בחיפה

לימודי שוק ההון הם אופציה פופולרית מאוד בכל רחבי הארץ, ובאופן טבעי גם בעיר הגדולה של אזור הצפון, חיפה, ישנו ביקוש רב ללימודים אלה - שמאפשרים לנצל הזדמנויות שונות בשוק ההון. מסלול כדאי במיוחד הוא לימודי ייעוץ השקעות וניהול תיקים של מכללת אורין שפלטר, הגוף המוביל בתחום ההשכלה הפיננסית בישראל שמפעיל סניף גם באזור הצ'ק פוסט.

לימודי ייעוץ השקעות בחיפה וניהול תיקים הם קרש קפיצה מושלם לכל תושבי חיפה והצפון שרוצים קריירה בשוק ההון ובתפקידים מתגמלים מאוד: יועץ השקעות בבנק, מנהל תיקי השקעות בבית השקעות (או כבעל עסק עצמאי) ומשווק השקעות (משרה שמוצעת אף היא בבתי ההשקעות).

לכל המרצים בכל הקורסים של אורין שפלטר ניסיון עשיר מאוד בהוראה, ובנוסף חומרי הלימוד שמקבלים התלמידים - ספרים, תרגילים שמופיעים באתר אינטרנט ייעודי ועוד - מבטיחים הכנה אופטימלית לכל המבחנים ואחוזי הצלחה גבוהים בהם. בהתאם את לימודי שוק ההון בחיפה במסלול הנ"ל ניתן להשלים תוך 18-24 חודשים, גם ללא כל ידע קודם או ניסיון כלשהו בתחום.

לאחר מעבר הבחינות נכנסת לתמונה חברת ההשמה של אורין שפלטר, שמסייעת לבוגרים ולבוגרות למצוא משרות שמתאימות להם, וגם לכך כמובן תרומה לכך שמסלול זה מוביל תוך זמן קצר מאוד לפרנסה נאה - שכרם של יועצי השקעות, משווקי השקעות ומנהלי תיקים מתחילים הוא 8,000-10,000 ש"ח בחודש (כשבחלק מהמקרים מתווספים גם בונוסים ועמלות), וכשצוברים ניסיון מטפסת המשכורת החודשית לרמות של 16,000-25,000 ש"ח. הבחינות שאותן יש לעבור כדי לעסוק במקצועות הנ"ל הן כלכלה, סטטיסטיקה ומימון, חשבונאות, דיני ניירות ערך, ניתוח ניירות ערך וניהול תיקים (אל המבחן האחרון ניגשים רק מי שרוצים לעסוק בתפקיד ספציפי זה), ועוד חשוב לציין שבעלי תואר אקדמי בתחום הפיננסים פטורים מ-3 הבחינות הראשונות.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.