לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודים בתחום שוק ההון צרו עימנו קשר: 074-757-9813

הרבה מאוד אנשים שואלים את עצמם היכן כדאי להשקיע, ועד כמה המשחק בשוק ההון הוא מסוכן. שוק ההון מורכב מהרבה מאוד פרמטרים שכוללים מניות, חברות, אגרות חוב, פוליסות, נדל"ן וקרנות שונות, כאשר יחסי הביקוש וההיצע שלהם, זה מה שמשפיע על ערכם. ההצלחה בשוק ההון מצריכה ניסיון וידע, וזאת אפשר לקבל במכללת אורין שפלטר. המכללה היא המובילה בישראל בתחום הפיננסים והכלכלה, והיתרון הגדול שלה הוא לימודים פרקטיים, שכוללים גם סטאז' איכותי בחברות ההשקעה הגדולות בישראל.

קורסים בביטוח

במסגרת לימודי שוק ההון תואר מקצועי הוא חשוב, וזה בדיוק מה שנותנים באורין שפלטר – תואר ממוקד, נכון וכזה שאפשר לשלב עם החיים הפרטיים בצורה אידיאלית.

לימודי שוק ההון תואר

תואר אקדמי הפך בשנים האחרונות לכמעט חובה למי שמחפש קריירה מוצלחת באמת - אבל בשוק ההון ישנם גם תפקידים איכותיים מאוד שאין צורך בלימודים ארוכים ותובעניים באוניברסיטה כדי להתקבל אליהם. בפרט כדאי להכיר את האופציות של ניהול תיקי השקעות, שיווק השקעות וייעוץ השקעות.

ניהול תיקים הוא תפקיד שאותו ניתן למלא בבתי ההשקעות וגם במסגרת עסק עצמאי. כשכיר השכר ההתחלתי הוא כ-10,000 ש"ח ומנהלי תיקים מנוסים מגיעים גם למשכורות חודשיות של 25,000 ש"ח. עבור מנהלי תיקים עצמאיים ההכנסות תלויות במידת החריצות, היוזמה והמקצועיות שלהם - ובהתאם יכולות להיות גבוהות מאוד.

משווקי השקעות עובדים גם הם בבתי השקעות ונהנים משכר של 8,000-20,000 ש"ח בחודש לא כולל עמלות ובונוסים. יועצי השקעות מבוקשים על-ידי הבנקים השונים וזוכים למשכורות חודשיות של 8,000-16,000 ש"ח, לתנאי עבודה מצוינים, לסביבה מטופחת ולתעסוקה יציבה לטווח ארוך (שמאפיינת כמובן גם את העבודה בבתי ההשקעות).

הדרך הטובה ביותר אל קריירה משתלמת שכזו היא על בסיס לימודי שוק ההון במכללת אורין שפלטר, במסלול שנקרא ייעוץ השקעות וניהול תיקים. המסלול כולל קורסים בכלכלה, חשבונאות, סטטיסטיקה ומימון, דיני ניירות ערך ואתיקה מקצועית, ניתוח ניירות ערך וניהול תיקים. אין תנאי קבלה למסלול זה וכל אחד יכול לעבור אותו בהצלחה גם ללא ידע קודם או ניסיון כלשהו - הרמה הגבוהה של המרצים ואיכות חומרי הלימוד (ספרים, שפע תרגילים באתר אינטרנט ייעודי ועוד) מבטיחים שכל אחד וכל אחת יוכלו להשלים את הלימודים תוך שנה וחצי עד שנתיים, פרק זמן קצר בהרבה בהשוואה לתואר ראשון, ולהתחיל להתפרנס בשוק ההון.

עוד תורמת להזנקת הקריירה במהירות יחסית חברת ההשמה של המכללה, שמתמחה בהשמה בתחום הפיננסי ומסייעת לבוגרות ובוגרי אורין שפלטר למצוא משרה אידיאלית בהתאם להעדפות הספציפיות שלהם עבודה בשיווק פנסיוני או בייעוץ השקעות ועוד.

 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.