לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

לימודי שוק ההון למתחילים

שוק ההון הוא מקום שעשוי להאיר פנים לבעלי ניסיון וידע - ולהסב הפסדים משמעותיים למי שלא מצויד בכל הכלים החיוניים להתנהלות נכונה בו. יחד עם זאת לימודי שוק ההון יכולים להתאים גם לחסרי כל ניסיון וידע, ואחת האופציות היותר מומלצות היא מסלול ייעוץ השקעות וניהול תיקים של מכללת אורין שפלטר.

באופן טבעי כשמחפשים לימודי שוק ההון למתחילים, בוחנים תחילה את תנאי הקבלה - המסלול הנ"ל של אורין שפלטר פתוח לכל מי ששואף לקריירה מתגמלת, ואין צורך בכל ידע קודם. המכללה אף מציעה ריענון מתמטיקה כדי שבמהלך הלימודים עצמם כל תלמיד וכל תלמידה יוכלו להתרכז בתכנים הרלוונטיים ולא יצטרכו להקדיש זמן ואנרגיות לפן המתמטי של הנושאים השונים של שוק ההון.

 

בנוסף אמון צוות המרצים של אורין שפלטר על לימוד הקורסים השונים שמובילים לעבודה כיועצי השקעות, כמנהלי תיקים או כמשווקי מוצרי השקעות, בבנקים או בבתי השקעות. הניסיון הרב של המרצים בהוראה ובהכנת התלמידים למבחנים השונים (בסטטיסטיקה ומימון, חשבונאות, כלכלה, אתיקה מקצועית ודיני ניירות ערך, ניתוח ניירות ערך וניהול תיקים) מבטיח שגם מי שאין לו היכרות קודמת עם שוק ההון יוכל להשלים את כל הלימודים תוך 18-24 חודשים - וכבר לאחר פרק זמן קצר זה יעבוד במקצוע מבוקש ויזכה לרמת שכר גבוהה (8,000-10,000 ש"ח בחודש לא כולל בונוסים ועמלות למתחילים, וכ-20,000 ש"ח בחודש ליועצי השקעות, מנהלי תיקים ומשווקי השקעות מנוסים).

עזרה נוספת שמוצעת למי שבוחר באופציה של לימודי שוק ההון למתחילים באורין שפלטר היא באמצעות חברת ההשמה של המכללה. החברה מתמחה בהשמה בשוק ההון ומסייעת לכל הבוגרות והבוגרים למצוא תוך זמן קצר משרה אידיאלית גם אם אין להם כל ניסיון קודם.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.