לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

לימודי שוק ההון באינטרנט

לימודים באינטרנט הופכים לאופציה נפוצה יותר ויותר, ואך טבעי שכך יהיה בעידן שבו ממילא אנחנו נמצאים אונליין לפרקי זמן שהולכים ומתארכים וכשללימודים במתכונת זו ישנם יתרונות משמעותיים - אין צורך לבזבז זמן על הגעה למקום הלימודים, ישנה בחירה מלאה של מועד כל שיעור ושיעור בהתאם לשגרת היומיום שלכם ועל סמך ההעדפות הספציפיות בכל שבוע, הלימוד מתבצע בשיא הנוחות, והכי חשוב, אתם לומדים בדיוק בקצב האופטימלי מבחינתכם כך שהלמידה יעילה להפליא.

גם קורסים שונים בתחום שוק ההון מוצעים אונליין ובפרט כדאי לבחור באופציה של לימודי שוק ההון באינטרנט במכללת אורין שפלטר - מסלול שניתן להשלימו תוך 18-24 חודשים ובסופו תהיו אנשי מקצוע מבוקשים שיכולים לעבוד כיועצי השקעות בבנק, בבית השקעות (כמשווקים או כמנהלי תיקים) ועוד אופציה שתיפתח בפניכם היא ניהול תיקי השקעות באופן עצמאי. בכל תפקיד שכזה רמת השכר גבוהה כבר בהתחלה ואף הולכת ותופחת ככל שצוברים ניסיון, סביבת העבודה נעימה ומטפחת וכמו כן מובטחת לכם תעסוקה לטווח ארוך.

האפשרות ללמוד מהבית במסלול זה של ייעוץ השקעות וניהול תיקים מתאימה לכולם: לבעלי תואר בתחום הפיננסים (כלכלה, מנהל עסקים או חשבונאות) שזקוקים למספר מצומצם של קורסים כדי לקבל רישיון ייעוץ השקעות, שיווק השקעות או ניהול תיקים, ואיתו להגיע למשרה מתגמלת; לעובדי בנקים ובתי השקעות שרוצים לשדרג את התפקיד ולהרחיב את האפשרויות שלהם; וגם למי שאין לו כל זיקה לשוק ההון ושום ניסיון קודם - אין תנאי קבלה ללימודים אלה, ובזכות הרמה הגבוהה של המרצים של אורין שפלטר, שבאה לידי ביטוי גם בהרצאות המצולמות ובשאר התכנים שנגישים לתלמידים באינטרנט, ניתן לעבור אותם בהצלחה כאמור תוך זמן קצר במיוחד של עד שנתיים.

הקורסים הנלמדים הם במקצועות כלכלה, סטטיסטיקה ומימון וחשבונאות (למי שאין לו תואר אקדמי רלוונטי) וכן בדיני ניירות ערך וניתוח ניירות ערך. על-מנת לעסוק בניהול תיקים, כעצמאיים או כשכירים, יש לעבור קורס נוסף. לאורין שפלטר ישנה גם חברת השמה אשר מסייעת לבוגרים להגיע למשרה אידיאלית עבורם מיד לאחר מעבר כל המבחנים.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.