לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודי ניהול תיקי השקעות צרו עימנו קשר: 074-757-9813

ערך מוסף

אחד הפקטורים הגדולים בבחירת מסלול לימודים הוא כמובן עלות. הלימודים בישראל הם די יקרים, לבטח במכללות וגם בחלק מהאוניברסיטאות ולא פשוט למצוא מסלול אליו גם קל להיכנס, וגם לא צריך לשלם עליו יותר מדי. המצב הוא שונה במכללת אורין שפלטר, שהיא המכללה המובילה בישראל בתחומים הפיננסיים. המכללה מציעה מגוון רחב של מסלולים בנושא שוק ההון, ייעוץ משכנאות ושוק ההון ועוד, ובהם קורסים עם ערך מוסף אשר עוזרים להשתלב בשוק העבודה.

תחום שוק ההון הוא פופולארי מאוד ובאורין שפלטר מציעים קורסים איכותיים, חלקם און ליין, אשר נותנים את כל האספקטים השונים המרכיבים את עבודתו של מנהל תיקי ההשקעות. הקורסים הם אינם יקרים באופן יחסי, ובתוך כך, גם פרקטיים ומקצועיים מאוד.

כמה עולה קורס שוק ההון

כשמתלבטים בין מספר אפשרויות של מסלולי לימודים, בכל תחום שהוא, עלות כל אופציה היא אחד הפרמטרים המשפיעים ביותר על הבחירות שלנו. בהתאם השאלה כמה עולה קורס שוק ההון היא אחת הסוגיות הראשונות שצצות כשמחפשים מסלול לימודים בתחום זה - אבל הבחירה צריכה להתבסס לא רק על המחיר אלא גם על הרווח הצפוי מכל קורס. מכללת אורין שפלטר מציעה מסלול ייעוץ השקעות וניהול תיקים - לימודים שיהפכו גם אתכם לאנשי מקצוע מבוקשים בשוק ההון, תוך פרק זמן של שנה וחצי עד שנתיים, גם אם אין לכם כל ניסיון רלוונטי ובלי קשר לרמת הידע הנוכחית שלכם.

הלימודים כוללים 6 קורסים שכל אחד מהם הוא הכנה לבחינה של הרשות לניירות ערך - בחינות שאותן יש לעבור כדי לעבוד כיועצי השקעות בבנקים, כמשווקי השקעות בבתי השקעות וכמנהלי תיקי השקעות (שכירים או עצמאיים, לבחירתכם). הבחינות הן במקצועות כלכלה, מימון וסטטיסטיקה, חשבונאות, דיני ניירות ערך ואתיקה מקצועית, ניתוח ניירות ערך וניהול תיקים (הבחינה האחרונה רלוונטית עבור מי שמבקש לעבוד כמנהל תיקים. מי שמתעתד לעסוק בייעוץ או בשיווק השקעות פטור ממנה). כל הקורסים מועברים על-ידי מרצים בעלי ניסיון רב בהכנת תלמידים לבחינות הנ"ל, ובצירוף ספרי הלימוד המושקעים של המכללה והגישה לאתר אינטרנט ובו שלל תרגילים מובטחת לכל תלמיד ותלמידה הכנה אופטימלית.

בנוגע למחיר מסלול לימודי שוק ההון באורין שפלטר, כדאי לדעת שישנו הבדל (משמעותי) בין לימודים פרונטליים לבין לימוד הקורסים אונליין, כשהאופציה השנייה היא זו הזולה יותר. בעלי תואר אקדמי רלוונטי פטורים מחלק מהקורסים במסלול, ועל כן עלות הלימודים נמוכה יותר עבורם. עוד כדאי לדעת שאורין שפלטר מפעילה חברת השמה משלה - חברה שמתמחה בהשמה בשוק ההון ועל כן לבוגרי ובוגרות המסלול המדובר מוצעת עזרה משמעותית במציאת המשרה המתאימה להם ביותר, ובהתאם ניתן להתחיל להתפרנס תוך פרק זמן קצר במיוחד. אז אם אתם שואלים את עצמכם איפה לומדים להיות סוכן ביטוח או ייעוץ השקעות וניהול תיקים, אורין שפלטר זה המקום. 

 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.