לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודי ניהול תיקי השקעות צרו עימנו קשר: 074-757-9813

שוק מאתגר

השקעות בשוק ההון נקשרות בדרך כלל לאנשי עסקים, לברוקרים ולמתמטיקאים מחוננים, אך האמת היא שבשוק של היום, כל אחד יכול להיכנס לשוק ולנסות לעשות קצת הכנסה פאסיבית. עם זאת, עדיין מדובר בשוק מסובך מאוד, עם הרבה מרכיבים ואתגרים, ולכן, חשוב לקבל את העזרה הנכונה המגיעה מאנשי מקצוע מנוסים. אנשי מקצוע שיודעים לנהל תיקים ולהצליח להשיג רווחים עבור הלקוחות שלהם. ניהול תיקי השקעות זה לא דבר של מה בכך, יש לדעת במה להשקיע, ממה להתרחק ובעיקר איך להעלות את הרווחים תוך כדי הורדת הסיכונים.

צריך להכיר את השוק על בוריו ולהבין בטרנדים ובמגמות שונות שמובילות את ההשקעות. במכללת אורין שפלטר מציעים מסלול לימודים לקבלת תואר מקצועי בתחום, אשר ייתן יתרונות רבים לכל הסטודנטים.

מחיר קורס שוק ההון

קורסים בשוק ההון הם מוצר מבוקש מאוד, וכמו כל מוצר גם כשמתלבטים באיזה קורס לבחור המחיר הוא פקטור מרכזי בהחלטה. במקביל חשוב לבחון את הרווח הצפוי מכל מסלול לימודים - ולקבל את ההחלטה על סמך שקלול של העלות והתועלת גם יחד. במכללת אורין שפלטר תוכלו ללמוד במסלול של ייעוץ השקעות וניהול תיקים ולהפוך לאנשי מקצוע מבוקשים שיכולים לעבוד בבנק או בבית השקעות, ואפילו להקים עסק עצמאי לניהול תיקי השקעות.

בהקשר זה כדאי לדעת ששכרם של יועצי השקעות או משווקי השקעות - שניים מהתפקידים אליהם ניתן להתקבל לאחר לימודים במכללת אורין שפלטר - הוא כ-8,000 ש"ח לחודש בתחילת הדרך ולאחר שצוברים ניסיון יכולה המשכורת החודשית להגיע גם לרמות של 16,000-20,000 ש"ח. מנהלי תיקים שכירים משתכרים בין 10,000 ל-25,000 ש"ח בחודש ואילו מנהלי תיקי השקעות עצמאיים שיפגינו יוזמה, חריצות, רצינות ומקצועיות עשויים להגיע להכנסות גבוהות במיוחד.

את המסלול שמכשיר יועצי ומשווקי השקעות ומנהלי תיקים ניתן להשלים כבר תוך שנה וחצי עד שנתיים, ואין תנאי קבלה אליו, כך שמדובר באופציה פתוחה לכל מי ששואף לקריירה בשוק ההון. הלימודים כוללים קורסים בכלכלה, סטטיסטיקה ומימון, חשבונאות, אתיקה מקצועית ודיני ניירות ערך, ניתוח ניירות ערך וניהול תיקי השקעות (הקורס האחרון רלוונטי רק למי שרוצה לעסוק בכך, ויועצי ומשווקי השקעות פטורים ממנו). בסך הכל מדובר על כ-500 שעות לימוד אקדמיות. המכללה מציעה לימודי ביטוח בתל אביב וחיפה וגם לימודי יעוץ השקעות וניהול תיקים.

למרצים בכל הקורסים הנ"ל באורין שפלטר ניסיון נרחב מאוד בהוראת המקצועות הנ"ל ובהתאם זוכים התלמידים להכנה אופטימלית למבחנים שבסוף הקורסים. כמו כן מקבל כל תלמיד ספרי לימוד עם חומרי עזר רבים וגישה לאתר אינטרנט ובו שפע תרגילים שתומך בהכנה האידיאלית לבחינות. עוד כדאי לציין כי לאורין שפלטר חברת השמה שהתמחותה היא השמה בשוק ההון - כך שלבוגרי ובוגרות המכללה מוצעת עזרה במציאת משרה מתאימה להעדפותיהם.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.