לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודים בתחום שוק ההון צרו עימנו קשר: 074-757-9813

אחת הפנטזיות הכי גדולות של אנשים היא לעבוד מעט ולהרוויח הרבה. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות השקעות נכונות ולכן הנושא של עבודה בשוק ההון מושכת הרבה מאוד אנשים. כדי לעבוד ולהצליח בנושא של שוק ההון, צריך לקבל הכשרה איכותית, ובארץ, מי שנותן את המענה הטוב ביותר היא המכללה המקצועית של אורין שפלטר. באורין שפלטר מציעים קורסים ייעודיים ואף מסלולי לימודים בתחום שוק ההון, ואפילו במחירים נוחים.

מרצה לביטוח

כאשר מחפשים אחר קורס שוק ההון למתחילים מחיר הוא חשוב, כי המטרה היא לא להוציא סכומי עתק, בגיל כל כך צעיר. התמחור של אורין שפלטר הוא נכון ומיועד לאנשים צעירים שרוצים להיכנס לתחומים מכובדים ומאתגרים, וכאלו שיניבו רווחים לא רעים בעתיד.

קורס שוק ההון למתחילים מחיר

שוק ההון הוא מקום שמתגמל מאוד בעלי ידע נרחב ועדכני וכלים רלוונטיים, ומצד שני עלול להיות מאוד לא סלחן למי שמתנהלים בו באופן לא מושכל. בהתאם ההמלצה היא לפעול בשוק זה אך ורק על בסיס לימודים מתאימים, כשלחסרי הניסיון מוצעים קורסים למתחילים. באופן טבעי כשמחפשים קורס שוק ההון למתחילים מחיר כל מסלול לימודים הוא אחד הפקטורים העיקריים בהחלטה - אבל חשוב לבחון היטב גם את התמורה המתקבלת מכל קורס.

לימודי שוק ההון למתחילים במכללת אורין שפלטר הם אופציה משתלמת במיוחד לכל מי שרוצה לזכות במקצוע מבוקש, ולהתחיל להתפרנס בשוק ההון כבר תוך 18-24 חודשים. אפשרויות התעסוקה לבוגרות ובוגרי המסלול הן בבנקים (כיועצי השקעות), בבתי השקעות (כמנהלי תיקים או כמשווקים של מוצרי השקעות שונים) וכעצמאיים (כמנהלי תיקים שיכולים להגיע להכנסות גבוהות במיוחד).

המסלול מתאים לכולם, כולל למי שאין לו כל ידע מוקדם בתחום שוק ההון. צוות המרצים המיומן של מכללת אורין שפלטר הוא בעל ניסיון רב בהוראה ובפרט בהכנה למבחני הרשות לניירות ערך - על-מנת לעסוק בייעוץ השקעות יש לעבור מבחנים בכלכלה, בחשבונאות, במימון וסטטיסטיקה, בדיני ניירות ערך ובניתוח ניירות ערך, ועל-מנת לנהל תיקי השקעות יש לעבור את הבחינות הנ"ל ובנוסף עוד בחינה שנקראת מקצועית ב'. בסך הכל כוללים לימודי שוק ההון במכללת אורין שפלטר כ-500 שעות לימוד, וכאמור ניתן להשלים אותם תוך שנה וחצי עד שנתיים, בעיקר בזכות רמת ההוראה הגבוהה ותשומת הלב האישית לכל תלמיד שמבטיחות אחוזי הצלחה גבוהים במבחנים. מכללת אורין שפלטר מכללה לסוכני ביטוח מכשירה גם יועצי השקעות ומנהלי תיקים. 

הליווי הצמוד שממנו נהנים תלמידי אורין שפלטר נמשך גם לאחר השלמת הלימודים - למכללה חברת השמה שהמומחיות שלה היא השמה בשוק ההון, כך שלבוגרים שרוצים בכך מוצעת עזרה במציאת המשרה המתאימה ביותר להעדפות שלהם.

 

קורס שוק ההון למתחילים מחיר 

תחום הפיננסים הוא תחום מאוד סבוך ולכן, המון אנשים לא ששים להיכנס אליו ולהבחין כיצד ניתן לייצר עוד הכנסות באמצעות שוק ההון. השוק הזה מלא סודות, הוא אינו יציב ולמרבית האנשים אין כסף מיותר כדי לקחת את ההימור הזה. עם זאת, כאשר מבצעים את ההשקעה הזו בצורה הנכונה, ובאמצעות יועצי השקעות איכותיים, אפשר לייצר הכנסות פאסיביות שיעזרו עם יוקר המחייה בישראל. אנשים אשר חושבים קדימה יודעים שכדי לעשות כסף, צריך להשקיע כסף, אם כי משחק בשוק ההון מצריך ידע מספק. יש מספר בתי השקעות בולטים בישראל, ולפני שמשקיעים את הזמן ואת הכסף, שווה לבצע סקר שוק ולראות את אפיקי ההשקעה השונים, להיפגש עם אנשי מקצוע ולבחור את ההשקעה המתאימה ביותר.

מרצה לביטוח

בגלל שהשוק פתוח ומאוד דינמי, כל אחד יכול להשקיע בו. ניתן לבצע למידה עצמית, אך העדיפות היא ללמוד במקום טוב עם מרצים איכותיים. באורין שפלטר ניתן ללמוד קורס שוק ההון למתחילים מחיר הוגן ולקבל ידע שיכול לעזור להרוויח כסף גדול. חשוב להבדיל בין ידע לבין ייעוץ, שכן כדי לייעץ לאנשים בצורה מקצועית וחוקית, יש לקבל רישיון ייעוץ מהרשות לניירות ערך. אנשים רבים רוצים ללמוד את השוק בצורה מקצועית, אך לא יודעים איפה להתחיל או להוציא הרבה כסף. הקורס של אורין שפלטר הוא גם זול באופן יחסי, הוא גם נוח מפני שאפשר ללמוד דרך האינטרנט והוא גם מספק תוצאות בסופו של דבר. 

שדרוג הידע

מה הקשר בין ביטוחים פנסיונים לשוק ההון? קורסים מקצועיים שמשדרגים את הידע של אנשים בנושאים כלכליים הם חשובים ומאוד יעילים. בקמפוסים של אורין שפלטר מספקים את כל התנאים להצלחה ומספקים שירות הן לאנשים פרטיים להן לאנשים שרוצים לעשות קריירה מקצועית בשוק ההון מבחינת ייעוץ ללקוחות פרטיים ועסקיים.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.