לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודים בתחום שוק ההון צרו עימנו קשר: 074-757-9813

אפשרויות הרווח שנמצאות בשוק ההון הן עצומות, לבטח עבור אנשים מן השורה, שלא מכניסים משכורות יוצאות דופן. הסוד הגלוי בשוק הזה, הוא שאנשים פשוט יכולים להרוויח בענק, אם ילמדו את הנושא או יפנו לאנשי מקצוע על מנת לקבל עזרה. בחיפוש אחר קורס בשוק ההון מחירים הם פקטור משמעותי, וכאשר רוצים לקבל קורס איכותי במחיר טוב, צריך לפנות לאורין שפלטר. מכללת אורין שפלטר היא המובילה בישראל בתחום הכלכלה והפיננסים והקורסים בנושא שוק ההון הם מעשירים, איכותיים ומעבירים אותם כמה מאנשי המקצוע הטובים ביותר בארץ.

בעזרת הקורסים אפשר לקבל את ההכשרה הנכונה ולהיכנס לשוק במטרה להרוויח בגדול, או להתחיל ולעבוד באחד המקצועות הרווחיים והמכובדים ביותר בשוק.

קורס בשוק ההון מחירים

המגוון הרחב של אפשרויות הלימוד שעוסקות בשוק ההון מחייב מתן תשומת לב נרחבת לפרמטרים רבים כדי לבחור את האופציה המתאימה ביותר. באופן טבעי אחד השיקולים העיקריים הוא עלות הלימודים, אבל חשוב לזכור שכשמחפשים קורס בשוק ההון מחירים הם רק פרמטר אחד וחשובה לא פחות היא התועלת שמניב כל מסלול לימודים. במכללת אורין שפלטר תוכלו להפוך תוך שנה וחצי עד שנתיים לאנשי מקצוע מבוקשים (הן על-ידי בנקים והן על-ידי בתי השקעות, כלומר בכל מקרה מוסדות פיננסיים שמציעים שכר גבוה, תעסוקה יציבה לטווח ארוך, סביבת עבודה מעצימה ולא פחות חשוב, נעימה, ועניין רב).

המסלול של יועץ השקעות כולל קורסים בחשבונאות, כלכלה, סטטיסטיקה ומימון, דיני ניירות ערך וניתוח ניירות ערך. קורס אופציונלי נוסף הוא ניהול תיקי השקעות. בוגרות ובוגרי המסלול מקבלים רישיון לעסוק בייעוץ השקעות, בניהול תיקים (אם למדו גם את הקורס האופציונלי שמתמקד בכך) או בשיווק מוצרי השקעות. רמת השכר במקצועות אלה גבוהה כבר בתחילת הדרך ועוד לפני שצוברים ניסיון: יועצי השקעות ומשווקי השקעות מתחילים בשכר של 8,000 ש"ח לחודש (לא כולל עמלות ובונוסים) ומגיעים לרמות שכר של 16,000-20,000 ש"ח, ואילו מנהלי תיקים מתחילים עם משכורת של 10,000 ש"ח ויכולים להגיע גם ל-25,000 ש"ח ואף למעלה מכך. אופציה נוספת לאחר לימודי מסלול ייעוץ השקעות וניהול תיקים באורין שפלטר היא הקמת עסק עצמאי לניהול תיקי השקעות עבור לקוחות - כשבמקרה זה מי שיקפיד על חריצות, יוזמה, רצינות, מקצועיות ואחריות יוכל להגיע ללקוחות רבים ולהכנסות חודשיות גבוהות במיוחד.

מסלול לימודי שוק ההון זה מתאים למי שעובד בבנק או בבית השקעות ורוצה להתקדם, ועוד יותר מכך לציבור הרחב ובפרט לכל מי שמחפש קריירה מספקת מאוד.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.