לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

קורס שוק ההון בירושלים

קורס שוק ההון בירושלים, כמו לימודים סוכן ביטוח בירושלים, הוא הזדמנות מצוינת לתושבי הבירה והישובים בסביבתה לקבל כלים מקצועיים וידע נרחב אודות האפיקים השונים שמרכיבים את שוק ההון ולרכוש מקצוע מבוקש דוגמת יועץ השקעות או מנהל תיקי השקעות. אורין שפלטר, המכללה המובילה בישראל בתחום ההשכלה הפיננסית ושוק ההון, מציעה מסלול משתלם במיוחד שבו תוך שנה וחצי עד שנתיים תוכלו לזכות ברישיון לייעוץ השקעות או לניהול תיקים ולהתחיל להתפרנס בשוק ההון.

איך להיות יועץ השקעות

 

משרת יועץ השקעות מוצעת על-ידי הבנקים השונים, ומי שעובד בה נהנה מתנאים מצוינים ושכר של 8,000 ש"ח בתחילת הדרך ו-16,000-18,000 ש"ח לאחר שיצבור ניסיון. משרות ניהול תיקי השקעות מוצעות על-ידי בתי השקעות, וגם בהן סביבת העבודה איכותית והמשכורת גבוהה: 10,000 ש"ח למתחילים, 20,000-25,000 ש"ח למנוסים. חשוב להדגיש כי כל אחד יכול להפוך ליועץ השקעות או מנהל תיקים תוך 18-24 חודשים, ללא קשר לרמת הידע שלו או לניסיון - אין דרישות קדם ללימודי שוק ההון באורין שפלטר וגם לא תנאי קבלה כלשהם.

המפתח לאיכות הלימודים הוא הניסיון הרב של המרצים באורין שפלטר, ובפרט בכל הנוגע להוראה ולהכנה למבחנים של הרשות לניירות ערך שאותם יש לעבור כדי להגיע למשרות המתגמלות הנ"ל. המבחנים הם בכלכלה, מימון וסטטיסטיקה, חשבונאות, דיני ניירות ערך ואתיקה מקצועית, ניתוח ניירות ערך וניהול תיקי השקעות (המבחן האחרון רלוונטי רק למי שרוצה לעסוק בכך, ואילו כדי לעבוד כיועץ השקעות יש צורך לעבור רק את 5 הבחינות הראשונות). כל תלמיד זוכה לליווי אישי ולסיוע במקומות שבהם הוא מתקשה, כולל ריענון מתמטיקה במידת הצורך עוד לפני תחילת הלימודים כדי להקל על קליטת החומר הנוגע לשוק ההון. בנוסף מקבלים התלמידים ספרי לימוד ובהם כל החומר הרלוונטי וגישה לאתר אינטרנט ובו הרצאות מצולמות ושפע תרגילים שמבטיחים הכנה מיטבית לקראת כל בחינה. הליווי הצמוד נמשך גם לאחר השלמת לימודי שוק ההון - לאורין שפלטר חברת השמה שמסייעת לבוגרות ולבוגרים להגיע למשרות אידיאליות עבורם.

 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.