לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודים בתחום ההשקעות צרו עימנו קשר: 074-757-9813

רווח פאסיבי

השקעות נכונות יכולות לשנות את חייהם של אנשים. היכולת לייצר כסף בצורה פאסיבית יכולה לשדרג את המצב הכלכלי ולשפר משמעותית את איכות החיים, ולכן, אנשים רבים רוצים להיכנס לתחום. מדובר באחד הטרנדים הלוהטים בעולם הכלכלה, והרצון ללמוד את התחום הוא גדול. מכללת אורין שפלטר היא זו שמציעה את הפתרון הטוב ביותר בישראל בדמות מסלול לימודים שלם בנושא השקעות. קורס השקעות בשוק ההון יכול להיות מכרה זהב, שכן הוא עוזר לאנשים להשיג כלים מקצועיים בתחום מבוקש מצד אחד, ואף את היכולת להשקיע בעצמם בחוכמה ולהגדיל את ההכנסה מהצד השני.

באורין שפלטר מלמדים המרצים האיכותיים ביותר בישראל והם אלו שמכינים את הסטודנטים בצורה הטובה ביותר למבחני הלשכה של הרשות לניירות ערך.

קורס השקעות בשוק ההון

השקעות בשוק ההון עשויות להניב תשואות נאות - וישנה דרך טובה אפילו יותר לנצל את האפשרויות שמציע שוק זה: לעבוד בו. התעסוקה בתחומים השונים של שוק ההון מתאפיינת בשכר גבוה, ביציבות לטווח ארוך, בסביבת עבודה נעימה מאוד ובעניין רב. בפרט מומלצות משרות של יועצי השקעות בבנקים, משווקי השקעות בבתי ההשקעות ומנהלי תיקים (עיסוק שניתן לבצע הן כשכירים והן כעצמאיים שפוטנציאל ההכנסות שלהם גבוה במיוחד).

קורס שוק ההון המלצות

הדרך למשרות אלה עוברת דרך קורס השקעות בשוק ההון וליתר דיוק מסלול ייעוץ וניהול תיקים של מכללת אורין שפלטר. המסלול של ייעוץ השקעות כולל את הקורסים בכלכלה, בחשבונאות, במימון ובסטטיסטיקה, באתיקה מקצועית ודיני ניירות ערך ובניתוח ניירות ערך, ועוד קורס הוא ניהול תיקי השקעות (שמיועד רק למי שרוצה לעסוק בכך). בסך הכל מדובר בכ-500 שעות לימוד אקדמיות. בזכות הרמה הגבוהה של המרצים במכללה וההכנה האופטימלית לכל המבחנים בקורסים הנ"ל, ניתן להשלים את הלימודים (כולל סטאז' תוך כדי) במשך שנה וחצי עד שנתיים - ולהתחיל להתפרנס באותם תפקידים בשוק ההון שכאמור מציעים שכר גבוה: החל מ-8,000 ש"ח לחודש למתחילים (לא כולל עמלות ובונוסים), ולאחר צבירת ניסיון השכר החודשי כבר מגיע לרמות של 16,000-20,000 ש"ח ואף למעלה מכך. בהקשר זה כדאי לציין כי לבוגרות ולבוגרים של המסלול מוצעת עזרה במציאת עבודה אידיאלית באמצעות חברת ההשמה אשר שייכת לאורין שפלטר ומתמחה בהשמה בשוק ההון.

בניגוד למה שנהוג לחשוב, לימודי השקעות בשוק ההון מתאימים לכולם, כולל למי שאין לו כל ניסיון בתחום וגם ידע מוקדם אינו הכרחי - המסלול פתוח לקהל הרחב, וכל מי שרוצה קריירה מספקת יכול להתחיל ללמוד וכאמור תוך שנה וחצי עד שנתיים כבר להתפרנס כיועץ השקעות, משווק השקעות או מנהל תיקים.

 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.