לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

קורס שוק ההון

קורס בשוק ההון הוא אופציה מבוקשת מאוד בימינו. בפרט זוכים לפופולריות רבה לימודים שמכשירים אנשי מקצוע שיוכלו לעבוד בתחום זה וליהנות משכר גבוה, תעסוקה יציבה לטווח הארוך וסביבת עבודה מטפחת. במכללת אורין שפלטר ישנם שני מסלולים שכדאי לכל מי שרואה את עתידו בשוק ההון להכיר - מסלול ייעוץ השקעות וניהול תיקים ומסלול ייעוץ ושיווק פנסיוני. לימודי השקעות זהו תחום מבטיח. 

לשני המסלולים מכנה משותף: לשניהם ניתן להתקבל ללא קשר לידע קודם או ניסיון תעסוקתי, את שניהם ניתן להשלים תוך שנה וחצי עד שנתיים - ושניהם מובילים לתעסוקה מתגמלת מאוד: מסלול ייעוץ השקעות וניהול תיקים מכשיר יועצי השקעות שיכולים לעבוד בכל בנק, משווקי מוצרי השקעות שעובדים בבתי השקעות ומנהלי תיקים שיכולים לבחור בין הקמת עסק עצמאי לבין עבודה בבית השקעות. בוגרות ובוגרי מסלול ייעוץ ושיווק פנסיוני יכולים לבחור בין עבודה בבנק (כיועצים פנסיוניים) לבין עבודה בחברת ביטוח (כמשווקים של מוצרי חיסכון לטווח הארוך דוגמת קרן פנסיה, קופת גמל או ביטוח מנהלים) ועוד אופציה היא עבודה כסוכני ביטוח עצמאיים שמסייעים ללקוחותיהם להבטיח את העתיד עם פתרונות מותאמים אישית לגיל הפרישה מעבודה. 

דמיון נוסף בין שני המסלולים הוא רמתם הגבוהה של המרצים. הצוות המקצועי של אורין שפלטר נבחר בקפידה על בסיס ניסיון נרחב בהוראה וכן על סמך אחוזי ההצלחה של התלמידים בכל קורס בבחינות - ובהתאם לתלמידי המסלולים הנ"ל סיכוי גבוה במיוחד לעבור את מבחני הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר בדרך לעבודה במשרה מספקת מאוד.

עוד כדאי לדעת כי לאורין שפלטר חברת השמה אשר מסייעת לבוגרות ולבוגרים למצוא את המשרה המתאימה להם ביותר תוך זמן קצר ממועד השלמת כל הבחינות. בעלי תואר אקדמי בכלכלה, חשבונאות או מנהל עסקים פטורים מחלק מהקורסים שמרכיבים את מסלולי ההכשרה הנ"ל ויכולים להשלים את הלימודים תוך זמן קצר אפילו יותר.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.