לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

קורס שוק ההון אונליין

שוק ההון הוא מקום עתיר הזדמנויות, ובפרט למי שמצויד בידע המתאים ויודע כיצד לזהות את אלה המשתלמות באמת ולנצל אותן - ואכן הקורסים השונים שהופכים את התלמידים למקצוענים בכל הנוגע להתנהלות בשוק ההון זוכים לביקוש הולך וגדל בשנים האחרונות. באופן טבעי מוצעת גם האופציה ללימודים אונליין, דרך מקובלת באופן כללי להעשיר את הידע וגם לרכוש מקצוע מבוקש. 

במכללת אורין שפלטר תוכלו לבחור בין מספר מסלולים של לימודי שוק ההון אונליין - ובכל מקרה לזכות ברישיון לעסוק בתחום וליהנות משכר גבוה, ואפילו מאוד, ומתנאים מעולים. מסלול אחד הוא ייעוץ השקעות וניהול תיקים, שבוגריו יכולים לעבוד הן בבתי השקעות והן בבנקים כיועצי השקעות, מנהלי תיקים או משווקי השקעות, ומסלול שני הוא ייעוץ ושיווק פנסיוני, שבוגריו יכולים לבחור בין עבודה בבנק לבין עבודה בחברת ביטוח גדולה, כיועצים פנסיוניים או משווקים פנסיוניים, או אפילו כסוכני ביטוח פנסיוניים.

הלימודים מהבית מתאפיינים בנוחות מרבית ובחיסכון של זמן יקר (אין צורך לבזבז זמן על הגעה לכיתה, חיפוש חנייה וכו'), וביעילות מקסימלית (כל תלמיד קובע לעצמו את קצב הלימודים). בנוסף לגישה לכל ההרצאות וחומרי הלימוד, מקבלים התלמידים של כל קורס שוק ההון אונליין גישה גם לאתר אינטרנט ייעודי ובו מגוון רחב מאוד של תרגילים, שגם להם חלק בהכנה האופטימלית למבחנים הרלוונטיים (שנערכים על-ידי הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר).

שני המסלולים הנ"ל פתוחים לקהל הרחב ואין אליהם תנאי קבלה. כשקצב הלימודים נקבע ע"י כל תלמיד ותלמידה אפשר להשלים את כל הדרישות בדרך לעבודה כיועץ השקעות, יועץ פנסיוני, מנהל תיקים, משווק מוצרים פנסיוניים (כלומר חיסכון לטווח הארוך כגון ביטוח מנהלים, קופת גמל או קרן פנסיה) או מוצרי השקעה (אגרות חוב, קרנות נאמנות, חוזים עתידיים, אופציות ועוד) תוך שנה וחצי עד שנתיים בלבד (כולל סטאז' של חצי שנה, כנדרש, תוך כדי הלימודים).

יתרון נוסף של אופציית הקורסים אונליין היא המחיר המוזל בהשוואה ללימודים פרונטליים - כך שמדובר בלימודים משתלמים במיוחד ובדרך המהירה והנוחה לקריירה מוצלחת.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.