לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודי ביטוח צרו עימנו קשר: 074-757-9813

המסלול הנכון

ענף הביטוח הוא אחד הענפים הכלכליים והרווחיים בישראל. האפשרויות עבור סוכני ביטוח, חתמים ויועצים הן בלתי נגמרות, ותנאי הסף הם לא גבוהים כפי שנהוג לחשוב. בבירור לגבי בית ספר לביטוח ניתן לראות שהמכללה המקצועית של אורין שפלטר מספקת את הפתרון הטוב ביותר בארץ. המכללה מציעה מספר מסלולי לימודים בתחום הביטוח, כולל מסלול אלמנטרי, מסלול פנסיוני, מסלול משולב ומסלול דואלי, שנוגע גם בתחום ההשקעות, שגם הוא תחום מבוקש ורווחי מאוד.

המכללה מעניקה רשיונות בתחום הפנסיוני והאלמנטרי, בכפוף להתמחויות, אותן ניתן לבצע כבר לאחר ההשלמה של קורסי היסוד, הנלמדים בשנה הראשונה. המסלול הוא קצר באופן יחסי, איכותי וכזה שנותן כרטיס כניסה לעולם תוכן מבוקש ורווחי.

ביטוח הוא ענף שמספק שלל משרות מתגמלות מאוד. בין האפשרויות הרבות: חתמים - נשות ואנשי מקצוע שתפקידם הוא לבחון בקשות לפוליסות ולקבוע האם כדאי לחברה לבטח, ואם כן באילו תנאים; מסלקי תביעות - עובדים שמהות עיסוקם היא לבחון תביעות שמוגשות כנגד חברת הביטוח ולהחליט האם האירוע שהתרחש אכן עומד בתנאי הפוליסה, ואם כן מהו גובה הפיצוי או השיפוי שהלקוח זכאי לו; סוכני ביטוח אלמנטריים - סוכני ביטוח שמורשים למכור מוצרים כגון ביטוחי רכב, ביטוחי דירות, ביטוחי רכוש אחרים, ביטוחים עסקיים ועוד; משווקים וסוכני ביטוח פנסיוניים - שמוסמכים למכור מוצרים כגון ביטוחים סיעודיים, ביטוחי בריאות, אובדן כושר עבודה, ביטוחי חיים וכן מוצרי חיסכון כגון ביטוח מנהלים, קרן השתלמות וקופת גמל; ומפקחים פנסיוניים - שתפקידם הוא לפקח על הצוות שעוסק בתחום הפנסיוני רחב ההיקף.

בכל סוגי המשרות הנ"ל השכר גבוה, כולל בתחילת הדרך, תנאי העבודה נוחים מאוד, התעסוקה מתאפיינת ביציבות של ממש, סביבת העבודה מעצימה והעניין רב. בנוסף בחלק מהתפקידים ניתן לעסוק גם כבעלי עסק עצמאיים, ולזכות בהכנסות גבוהות במיוחד. מכל היתרונות הנ"ל של תעסוקה מוצלחת מאוד יכולים ליהנות כל אחת וכל אחד - על בסיס לימודים במסגרת בית ספר לביטוח.

במכללת אורין שפלטר, שמתמחה בתחום הביטוח והפיננסים, מתקיימים קורסים להכשרת נשות ואנשי מקצוע לכל התפקידים החשובים של חברות הביטוח. לכל המסלולים (פרט להכשרת מפקחים פנסיוניים) אין תנאי קבלה, וניתן להגיע לעבודה משתלמת בתחום תוך 15-24 חודשים. תורמת לכך גם חברת ההשמה של המכללה, שנמצאת בקשר ישיר עם כל חברות הביטוח הגדולות בארץ (איילון, מנורה, הפניקס, הראל, כלל, מגדל, אליהו ועוד). עוד כדאי לדעת כי צוות המרצים של אורין שפלטר הינו בעל ניסיון רב בהכשרת עובדי ביטוח, וכי בנוסף מקבלים המשתתפים גישה לאתר אינטרנט ובו תכנים מצולמים ותרגילים רבים שפתרונם מגדיל במידה ניכרת את סיכויי ההצלחה במבחנים השונים בדרך לעבודה בענף הביטוח.

 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.