לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודי ביטוח פנסיוני צרו עימנו קשר: 074-757-9813

הכשרה וכישרון

ההתמודדות עם ביטוחים פנסיונים היא מורכבת עבור הרבה מאוד אנשים. הרוב לא מבינים בנושא הזה ונותנים את מבטחם בנציגי החברות השונות איתן עובדים מקומות העבודה שלהם. עם זאת, מדובר בהוצאה חודשית קבועה, אותה אפשר לצמצם אם מראים אקטיביות. יש כיום הרבה מאוד יועצים מוכשרים וסוכנים אשר יכולים לשדרג את החבילה שניתנת, ובכך לספק ללקוח חיסכון חשוב בכל חודש.

הצורך הוא עצום ולכן יש כיום הרבה מאוד יועצים וסוכנים, וכאשר רוצים להיכנס לתחום, צריך ללמוד במקום הנכון. במכללת אורין שפלטר ישנו מסלול לימודים בו לומדים הכל על ביטוחים פנסיוניים ולאחר מכן, ניתן לצאת לכמה כיווני בשוק העבודה, אשר יהיו מעניינים ומאתגרים.

בתחום הביטוח ישנם שני סוגי תפקידים עיקריים: סוכנים ויועצים. גם אלה וגם אלה נהנים משכר גבוה, סביבת עבודה מטופחת ומעצימה, תנאים טובים, עניין וסיפוק רב. עוד חשוב לדעת שגם סוכני ביטוח אלמנטרי, גם סוכני ביטוח פנסיוני וגם יועצים פנסיוניים יכולים לבחור בין עבודה כשכירים (בבנקים, בתי השקעות וחברות ביטוח) לבין הקמת עסק משלהם - בדרך הראשונה מובטחות הכנסות נאות מאוד וכן יציבות תעסוקתית בגוף גדול, ובדרך השנייה זוכים אנשי המקצוע המוכשרים בהזדמנות להרוויח סכומי כסף גבוהים במיוחד.

מהות העיסוק של סוכני הביטוח - כאמור ישנם סוכנים אלמנטריים וסוכנים פנסיוניים - היא התאמת ביטוחים ללקוחות בהתאם לצרכים שלהם ולרצונות לצמצם את מידת אי הוודאות בחיים. הביטוחים הנפוצים ביותר הם ביטוחי חיים, ביטוחי בריאות, ביטוחים סיעודיים (את כל אלה מוסמך למכור סוכן ביטוח פנסיוני), ביטוחי רכב, ביטוחי דירות, ביטוחי תאונות אישיות וביטוחים עסקיים (את כל אלה מורשה למכור סוכן ביטוח אלמנטרי). לסוכני ביטוח פנסיוניים רישיון למכור גם מוצרי חיסכון לגיל הפרישה מהעבודה (ביטוח מנהלים, קרן השתלמות, קופת גמל).

מהות העיסוק של היועצים הפנסיוניים היא לסייע ללקוחות להבין מהם הצרכים שלהם מבחינת ביטוחים וחיסכון לטווח הארוך, ולעזור להם לבחור את המוצרים הספציפיים מבין כל האפשרויות - שהרי חברות ביטוח רבות מציעות למשל ביטוח בריאות, ולכל לקוח כדאי לבחור בחברה אחרת בהתאם למאפיינים שלו ולאופי הביטוח האופטימלי עבורו.

סוכנים ויועצים בתחום הביטוח עוברים מסלול דומה בדרך לרישיון שמאפשר להם לעסוק במקצועות הרווחיים הנ"ל. המסלול כולל מעבר 6 מבחנים וסטאז' של חצי שנה. במכללת אורין שפלטר מתקיימים קורסים המכינים את המשתתפים בהם לכל המבחנים הנ"ל. הרמה הגבוהה של המרצים והניסיון העשיר שלהם בהכנה לכל המבחנים במסגרת המסלולים מובילים לאחוזי מעבר גבוהים במיוחד של תלמידי אורין שפלטר, ולהשלמת הדרישות כולן תוך שנה וחצי עד שנתיים בלבד. כמו כן אין צורך בידע מוקדם כדי להתקבל ללימודים אלה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.