לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודים בתחום הביטוחים צרו עימנו קשר: 074-757-9813

האפשרויות האקדמיות בנתניה הן נרחבות וכוללות הרבה מאוד מכללות מוצלחות, אך כאשר רוצים ללמוד כלכלה ופיננסיים במכללה מקצועית טובה, צריך להצפין מעט, לכיוון חיפה. ניתן ללמוד לימודי ביטוח בנתניה אך האופציה החיפאית, שכוללת את מכללת אורין שפלטר, תתן את המענה המושלם. מכללת אורין שפלטר היא המכללה המקצועית המובילה בישראל והיא מציעה מגוון של מסלולי לימוד בתחום הביטוח, המכינים את הסטודנט בצורה מושלמת למבחני הלשכה של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר, וכוללים גם סטאז'ים בכמה ממשרדי הביטוח הגדולים בארץ.

קורסים בביטוח

באורין שפלטר מעניקים לסטודנט את כל הכלים הטכנולוגיים והאקדמיים האיכותיים ביותר בדרך להצלחה ולעבודה בתחום הביטוח על שלל גווניו.

ביטוח הוא תחום מתגמל מאוד, גם כשעובדים כשכירים ונהנים משכר גבוה ותעסוקה יציבה לטווח ארוך, וגם כשמקימים עסק עצמאי ובונים תיק לקוחות שמהווה נכס מניב. בהתאם ישנו ביקוש רב ללימודים בתחום, וניתן לעשות זאת בערים גדולות רבות. מכללת אורין שפלטר מציעה לימודי ביטוח בנתניה בשני מסלולים: לימודי ביטוח פנסיוני ולימודי ביטוח אלמנטרי.

מסלול לימודי ביטוח פנסיוני מכשיר סוכנים שמורשים למכור ביטוחי חיים, ביטוחי בריאות, ביטוחים סיעודיים, אובדן כושר עבודה וגם מוצרים פנסיוניים - קופות גמל, קרנות השתלמות וביטוחי מנהלים. מסלול לימודי ביטוח אלמנטרי מוביל לרישיון למכור ביטוחי רכוש (כולל דירות ורכב), ביטוחים עסקיים, ביטוח תאונות אישיות ועוד. עוד כדאי לדעת כי ניתן להשלים כל אחד מהמסלולים תוך שנה וחצי עד שנתיים ולהתחיל להתפרנס היטב. תוך כדי עבודה כסוכן ביטוח אלמנטרי ניתן יחסית בקלות לקבל גם רישיון סוכן ביטוח פנסיוני, ולהפך, וכך להעשיר עוד יותר את אפשרויות התעסוקה ואת ההכנסה החודשית.

לימודי ביטוח בנתניה במסלול האלמנטרי כוללים 6 קורסים: כלכלה, יסודות הביטוח, חשבונאות, סטטיסטיקה ומימון, ביטוח רכוש וביטוח תאונות. במסלול הפנסיוני גם כן 6 קורסים - 4 הראשונים זהים לאלה של המסלול האלמנטרי (ולכן מי שכבר קיבל רישיון סוכן ביטוח מסוג אחד יכול לקבל גם את השני על בסיס מעבר שני קורסים בלבד בתוספת סטאז' של חצי שנה). שני הקורסים האחרונים במסלול הפנסיוני הם ניתוח ניירות ערך וגמר פנסיוני.

למכללת אורין שפלטר ניסיון רב, כך שכל אחד מהקורסים הנ"ל מספק למשתתפים את כל הידע והכלים הנחוצים כדי לעבור את כל הבחינות בדרך לרישיון בפרק הזמן הקצר ביותר האפשרי. למכללה גם חברת השמה שמסייעת לבוגרים להגיע למשרות אופטימליות מבחינתם מיד עם השלמת כל הדרישות של משרד האוצר וקבלת רישיון סוכן הביטוח.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.