לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודים בתחום הביטוח הפנסיוני צרו עימנו קשר: 074-757-9813

תחום האקדמיה הוא מאוד מבלבל, כי מצד אחד יש רצון לקבל השכלה והכשרה ברמה גבוהה, ומנגד, לא רוצים לשלם סכומים מוגזמים. זה נכון במיוחד להכשרה המקצועית בכלל, ולהכשרה המקצועית בנושאים כלכליים בפרט. לכן, כל אחד שרוצה להיכנס לתחום הביטוח או שוק ההון, צריך לעשות שיעורי בית. כאשר רוצים לקחת קורס ביטוח פנסיוני השוואת מחירים היא הכרחית ונכונה מאוד. לאחר בדיקה, ניתן לראות שאת ההכשרה הכי איכותית בתחום אפשר לקבל במכללה המקצועית של אורין שפלטר.

המכללה מציעה מסלול לימודים נוח, עם התמחות איכותית בחברות ביטוח ובנקים מובילים בישראל. ההכנה נעשית באמצעות מרצים איכותיים ומנוסים ומסתיימת עם כל הידע הנדרש לקראת מבחני הלשכה של הרשות לניירות ערך.

לימודי ביטוח פנסיוני הם מסלול מבוקש מאוד - מהסיבה הפשוטה שסוכני ביטוח פנסיוניים הם אנשי מקצוע מבוקשים מאוד שזוכים בהתאם לשכר גבוה ולתנאי עבודה מעולים. עבור כל מי שמחפש קורס ביטוח פנסיוני השוואת מחירים היא צעד מתבקש ומומלץ, שהרי צרכנות נבונה מבוססת על בחירות מושכלות. יחד עם זאת חשוב לקחת בחשבון לא רק את העלות של כל קורס שמוצע אלא גם את התועלת שהוא מספק ואת רמתו. עוד כדאי לזכור שהמטרה היא קבלת רישיון סוכן ביטוח פנסיוני בזמן הקצר ביותר האפשרי, כדי שאפשר יהיה להתחיל להתפרנס בתחום, ולשם כך יש לעבור 6 מבחנים (ביסודות הביטוח, כלכלה, חשבונאות, סטטיסטיקה ומימון, ניתוח ניירות ערך וגמר פנסיוני). בחירה של לימודים לא מספיק מקצועיים עלולה להוביל לכישלון במבחן כזה או אחר, או במספר מבחנים, ולצורך לחכות עד למועד הבא - הבחינות מתקיימות פעמיים בשנה, בחורף ובקיץ, ועל כן כל כישלון מעכב במידה משמעותית את מועד התחלת העבודה כסוכן ביטוח פנסיוני ובאופן טבעי יש לכך עלות כספית בלתי מבוטלת (הפסד ההכנסה שניתן להגיע אליה כשעובדים בתחום).

במכללת אורין שפלטר המרצים בכל הקורסים הינם בעלי ניסיון רב במיוחד בהכנת תלמידים לכל הבחינות הנ"ל. בנוסף מובטח לכל תלמיד ולכל תלמידה מעקב אישי צמוד, בין השאר על בסיס בדיקת פתרונות של תרגילים שמועלים לאתר אינטרנט שמלווה כל קורס - המעקב מאפשר זיהוי מהיר של כל קושי נקודתי, ומתן מענה אפקטיבי, כך שלמבחנים מגיעים התלמידים כשהם מוכנים במלוא מאת האחוזים. עוד יתרונות של לימודי ביטוח פנסיוני באורין שפלטר הם ספרי הלימוד המקיפים שניתנים למשתתפים בקורסים והאפשרות לצפות בשיעורים מצולמים.

קורס ייעוץ פנסיוני מחיר

לאחר השלמת כל הדרישות של משרד האוצר, כולל התמחות בת חצי שנה, מקבלים בוגרי המסלול רישיון סוכן ביטוח פנסיוני. חברת ההשמה של אורין שפלטר, אשר התמחותה היא בתחום הפיננסים והביטוח, מסייעת לכל בוגר שירצה בכך להגיע לחברת ביטוח גדולה ולמשרה שמתאימה לו במיוחד - עוד מרכיב בתועלת הגבוהה מאוד של הלימודים במכללה.

החקיקה בתחום הפנסיה יצרה המון מבוכה בקרב אנשים רבים. עצמאים ושכירים עומדים בפני שטף המידע ללא כלים מעשיים להתמודד אתו. שאלות בסיסיות כגון סכום ההפקדה לקרן פנסיה, ההפקדה עבור ביטוח מנהלים, איך מתמודדים עם המיסוי הפנסיוני ועוד שאלות רבות נוספות, נותרות ללא מענה. הייעוץ הפנסיוני עוזר ללקוחות רבים למצוא את התוכנית המשתלמת ביותר עבורם. בנקים רבים מעניקים כיום את השירות ללקוחות שלהם, בשביל לעזור להם לבחור את הבחירה הנכונה. בהתאם לכך המקום של יועצים מובילים, הפך להיות משמעותי ביותר. כיום כל מי שמסיים אצלנו את הלימודים, יכול להשתלב בקלות במעגל העבודה כשכיר או כעצמאי. המחיר שאתם משלמים עבור ההכשרה, מחזיר את עצמו במהרה.

במסגרת הלימודים אצלנו במכללה, תלמדו לעומק על כל מסלולי הפנסיה והאופציות העומדות לפני הלקוחות שלכם. תלמדו על קרנות פנסיה ועל כל הכיסויים והביטוחים במסגרת המסלולים השונים. נעבור על כל ביטוחי המנהלים ועל הרגולציות של השנים האחרונות. נסקור לעומק את קופות הגמל ואת המסלולים השונים לפרישה. המטרה שלנו היא לספק לכם ידע תיאורטי מעשי מקיף ככל הניתן, בשביל שתוכלו לייעץ למגוון רחב של לקוחות.

ייעוץ פרישה כתוספת לעסק הפרטי

ייעוץ פרישה יכול להיות תוספת משמעותית לעסק הפרטי שלכם. הקורס מתאים במיוחד עבור סוכני ביטוח ואנשים מהתחום הפיננסי, המעוניינים להתמחות בתחום. היתרון הגדול הוא כמובן שימור לקוחות לאורך זמן. בנוסף לכך תוכלו להרחיב את מעגל הלקוחות שלכם ולפנות לקהל חדש ואטרקטיבי. תכנון פרישה עוזר לפורשים ממעגל העבודה, לתכנן בצורה מדויקת את העתיד. הפורשים מקבלים ייעוץ מקצועי שעוזר להם לשמור על רמת חיים גבוהה. כמו כן במהלך הקורס נלמדים כל היסודות המרכזיים לניהול כלכלת המשפחה. בעזרת הידע המקצוע שלכם תעזרו למאות לקוחות מדי שנה לפרוש בכבוד.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.